Vraag

verhuisservice toegezegd, niet waargemaakt

  • 10 December 2020
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Beste lezer, kunt u mij vertellen waarom u onderstaande belooft maat niet uitvoert? Inmiddels zitten wij nog een maand langer vast aan onze vorige aanbieder!

Opzeggen van uw huidige internetdiensten
U gebruikt onze overstapservice voor KPN Thuis. Wij zeggen uw contract op bij Ziggo. Meteen nadat u de diensten van KPN Thuis kunt gebruiken, sturen wij uw huidige aanbieder een bericht. Deze stopt dan direct uw abonnement en de betaling daarvoor.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat meen je niet @Kooka! Heb je op dit moment wel diensten, maar loop je Ziggo abonnement ook nog? Dan is er iets misgegaan in de communicatie. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Ik heb mijn gegevens ingevuld

Goedenavond, heeft u al een antwoord?

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb het doorgezet naar onze overstapdesk omdat ik benieuwd ben waar dit mis is gegaan. 
Je mag wat mij betreft alvast contact opnemen met Ziggo om het op te zeggen. Ik vergoed uiteraard de kosten van de facturen voor je:blush: