Beantwoord

verhuizen en pakket uitbreiden : volgorde

  • 12 June 2020
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Beste,

Ik heb een kpn (Telfort) mobiel abonnement. Dit wil ik graag uitbreiden met internet thuis per 1 juli. 

Want op 1 juli verhuis ik. 

Ik kan in de kpn app alleen mijn adres per direct wijzigen, ik kan het niet agenderen voor 1 juli.

Wat is wijsheid, eerst (te vroeg) het adres aanpassen en dan internet bestellen?

Dank en groet.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 June 2020, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Als mobiele klant kan je geen internetabonnement bijbestellen via de app. Dat doe je gewoon als “nieuwe" klant. 

Ik zou dus een nieuw KPN abonnement nemen via de website. De eerste vraag die ze stellen is of je al klant bent. Dan kun je aangeven dat je al een mobiel hebt van Telfort of KPN. Dan verder gaan met bestellen en op het nieuwe adres aanvragen (per 1 juli).

 

Wijzigen van je adres voor je mobiele abonnement hoef je ook pas te doen op de dag dat je verhuist. Als je dat hebt gedaan, en je internetabonnement is inmiddels ook geactiveerd en werkend, dan worden jouw combivoordelen geactiveerd. Mocht dat niet vanzelf gaan dan even een belletje of nog een berichtje hier.

 

 

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb het internet besteld op het nieuwe adres per 1 juli. 

Alleen krijgen wij de sleutel pas op 29 juni. Is het mogelijk om het nieuwe modem nog naar mijn oude adres te laten sturen en zo ja wat kan ik daarvoor doen? 

Hartelijke groet.

Reputatie 7
Badge +10

Ik werk niet bij de provider kant van KPN dus kan je daar niet mee helpen. Je kan even bellen naar 0800-0402 

Spreek de vraag in en ook al krijg je daarna een sms met een link, niks doen en aan de lijn blijven. Het is net of de verbinding is gestopt maar dat is niet zo. Er komt een medewerker aan de lijn.

 

Of hier nog 1 of 2 dagen wachten tot een Webcare medewerker reageert.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Miriam, welkom hier. 

Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vermeld ook je 'oude’ adres waarop het pakket moet worden bezorgd. 

Reputatie 7
Badge +24

Miriam, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hi! 

Het profiel invullen ging niet. Ik heb daarom gebeld ben de klantenservice op 15 juni. Als het goed is is het nu in orde. Maar bel nog een keertje met de klantenservice morgen om te controleren of het modem echt naar het oude adres wordt verstuurd. 

Hartelijk dank voor het meedenken.

Groet!

Reputatie 7
Badge +24

Het is een simpele handeling, dat moet lukken. Wat lukte niet met het invullen van het profiel? Je moet nog wel op opslaan/bewaren klikken nadat je alles hebt ingevuld.