Vraag

Verhuizen, maximale haalbare internetsnelheid 10 Mbit/s down en 1 Mbit/s up.

  • 5 October 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Reeds heel lang ben ik KPN gebruiker, zowel mobiel als internet, tv en telefoon. Binnenkort ga ik verhuizen naar een huis (...) dat momenteel gebouwd wordt. Volgens opgave KPN is op dit adres de maximale haalbare internetsnelheid 10 Mbit/s down en 1 Mbit/s up. In de straat tegenover mijn nieuwe huis is een ‘normale’ internet snelheid mogelijk. Telefonisch contact helpt mij niet verder, ‘wij kunnen niets voor u doen’. Alternatief is overstappen naar Ziggo, wat ik liever niet doe. Hoe kan de snelheid (enigszins) verhoogd worden?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


2 reacties

Hallo @gdazler , bij KPN (nog) geen mogelijkheden. Via Ziggo standaard snelheid 60Mbit/s, ik zou dat laatste doen.

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @gdazler en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld waarvoor dank. Ik ben meteen gaan kijken naar de haalbare snelheid op je nieuwe adres en kan je helaas niet van een ander antwoord voorzien, het spijt me. Op dit adres ligt een koperlijn en bij deze techniek is de afstand tussen je woning en onze wijkcentrale bepalend voor de haalbare snelheid. Om heel precies te zijn kunnen we op het desbetreffende adres een downloadsnelheid leveren van 12 Mbit/s en helaas zie ik ook geen geplande upgrades staan. Ik zie je uiteraard niet graag vertrekken naar een andere provider maar het is natuurlijk belangrijk dat jij een dienst afneemt die bij je past. Als Ziggo op dit adres een snelheid kan leveren van 60 Mbit/s dan is dat in deze situatie een meer dan prima alternatief. 

 

 

Reageer