Beantwoord

Verhuizen naar buitengebied

  • 6 December 2020
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

wij gaan verhuizen per april 2021. Nu willen wij graag KPN aanhouden als internet en tv-provider. 

Nu zegt KPN dat ik op mijn nieuwe adres (geen glasvezel) gebruik kan maken van 'sneller internet buitengebied' via het mobiele 4g netwerk.

Maar bestaat dit nog?

Groet, Robert4711



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Joep1965 6 December 2020, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

U zal dan als aanvulling op de gewone aansluiting het sneller internet buitengebied krijgen. Dat werkt prima althans bij mij. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op uw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder uw postcode 

Reputatie 1

@Joep1965 

Screenshot

 

Badge +19

Hier staat niet dat sneller internet buitengebied mogelijk is. Kijk nog even hier laat me even weten wat de uitkomst is. 

Reputatie 1

Via de link geeft men aan dat er sneller internet buitengebied beschikbaar is!

Badge +19

Nou dan klopt dat ook wel. Overigens is het alleen mogelijk met een Hussel abonnement.  Het 4g modem is alleen voor internet.  Er gaat geen tv stream overheen.  Dat betekent dat je Max 1 tv aan kan sluiten.  Misschien 2 maar dan in sd kwaliteit. 

Reputatie 1

@Joep1965 

 

Prima, weet ik voldoende!

Dank daarvoor😀