Vraag

Verhuizing doorgeven gaat niet goed

  • 26 September 2020
  • 5 reacties
  • 259 keer bekeken

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Datum : 09-09-2020 KLACHT KPN Klantnummer xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

NA DE ZOVEELSTE KEER PROBEREN TELEFONISCH CONTACT TE KRIJGEN NU DAN ZO VIA EEN KLACHTENFORMULIER – WAT DUS OOK NIET WERKT EN STEEDS EEM STORING AANGEEFT

 

Ik ben al een meer dan maand aan het opzeggen alles gaat door de KPN fout al vanaf begin augustus  2020 Geen verhuizing mogelijk via de KPN geen glasvezel aanwezig op nieuw adres en ik heb een onderneming! Onmogelijk Dat jullie personeel mij  het oude ADSL aan wil smeren  en dan ook pas vanaf oktober 2020!!!! Ik ben naar een andere provider gegaan die wel glasvezel kan leveren op mijn nieuwe adres  en niet zoals de KPN bood pas in oktober überhaupt iets van de KPN

 

Mijn klachten kunt u ook terugvinden in de vele notities van uw medewerkers waarvan de laatste ANDREAS HEET EN MUSTAFA OF ZOIETS. Vooral die Andreas was dan de meest fatsoenlijke van de tientallen medewerkers die ik heb gesproken . Die adviseerde zelfs een andere PROVIDER !!!!

Notabene een eigen medewerker van de KPN adviseert zoiets???? Is de corona waanzin nu bij jullie toeslagen?

 

 

  • De eerste gaf ik op 04-08-2020 mijn verhuizing door van de xxxxxxstraat naar de xxxxxxxxxxstraat

  • Die zouden jullie acuut moeten ontslaan want daar ligt de oorzaak

  • Als ik er dan pas eind augustus door een andere medewerker achter kom dat de KPN niet eens een verhuizing hier kan regelen, alleen een verouderde slome ADSL VERBINDING EN DAN PAS VANAF MEDIO OKTOBER???

  • Ik zou een officiële doos krijgen opgestuurd door die zekere Andreas, maar er kwam niets, hang je weer uren aan de lijn. Zonder wat voor ook voor reactie

  • De laatste medewerkers zei zelfs, doe het modem maar in een schoenendoos en stuur maar terug??? Tevens zei hij : ik geef u een goede raad: GA GERUST NAAR EEN ANDERE PROVIDER!!!

  • Tot nu toe heb ik al zo’n tientallen keren via de mail opgezegd zonder enige reactie. Schiet totaal niet op zo dus!

  • Dan bel je weer en toen kreeg ik de opmerking over een schoenendoos te horen ???

  • Hoe absurd is dat als je officieel door weer een of ander sul van de KPN beloofd is dat men een retoursdoos zou sturen? In een schoenendoos doen? Werkelijk?

  • Moet je die ook maar in huis hebben maar doe ik dus niet. Stuur mijn retoursdoos maar naar het laatste onderstaande adres en dan stuur ik pas alles terug

  • IK heb hem dus wel gewoon in een doos van de PLUS VERSTUURD AANGEZIEN NIEMAND VAN DE KPN REAGEERDE , WEKENLANG NIET

  • Elke medewerker die ik sprak heeft geen fluit, niets , nada …...niente kunnen regelen of afhandelen. Meent de KPN werkelijk dat ik uren de tijd heb om te proberen contact te krijgen??

  • Dan mogen jullie een multinational zijn maar dit is waanzin!

  • De een hangt gewoon op om 21.00 uur omdat zijn werktijd erop zit

  • de ander belooft voor 22.00 uur terug te bellen wat dus ook gewoon niet gebeurd

  • KPN belt mij gewoon niet terug Al weken wachten ik op antwoord Schandalig!!!

  • Tevens betaal ik geen enkele rekening meer voordat mij is terug gebeld.

  • Nog nooit meegemaakt van de KPN. , wel eerder klachten ingediend maar van deze aard nog nooit en dit is reden genoeg voor een schadeloosstelling alleen al voor de tijd en ellende die ik de afgelopen maand heb meegemaakt vanaf 04-08-2020 dat ik mijn verhuizing door wilde geven

  • Beide mobiele nummers XXXXXXXXXXXXX zakelijk van xxxxxxxxxxxxxx en privé xxxxxxxxxxxxx zullen worden overgenomen door de ZIGGO die mij wel binnen een week kon helpen aan alles wat ik nodig had op het nieuw adres.

 

Zie onderstaande mail en ik kan zo nog veel meer mails van diezelfde strekking sturen!!! Ik ben woedend, witheet en als vaste klant zeer slecht behandeld . Voel me belazerd en bedonderd door de KPN en alle betrokken medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad De wachttijden zijn ook extreem veel en veel te lang. Als je om zelf extra vroeg belt, dagenlang 08.01 uur belt heb je al meer dan 20 wachtenden voor je.

 

  • WEL NOTA’S STUREN , HERINNERINGEN EN AANMANINGEN

  • DAAR ZETTEN JULLIE WEL MENSEN DIE IETS KUNNEN

  • JULLIE WEBSITE WERKT NIET

  • FORMULIEREN KUN JE NIET INVULLEN \

  • KLACHTEN KUN JE NIET INDIENEN

  • ZO KAN IK OOK MIJN INKOMEN KRIJGEN OVER DE RUG VAN EEN GOEDE CLIËNT OF WIE WEET VELE NEDERLANDERS ??

  • HOE MOET IEMAND MET EEN EIGEN ONDERNEMING ...........................MIDDEN IN DE CORONA WAANZIN ...............HIER DE TIJD VOOR VINDEN OM STEEDS MAAR WEER UREN EN UREN AAN DE LIJN TE HANGEN? VERKLAAR MIJ DAT EENS ?

 

---------- Forwarded message ---------

Van: Mevrouw xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Date: za 5 sep. 2020 om 16:27

Subject: OPZEGGING Klantnummer xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

To: <opzeggen@kpn.com>

 

Volgens mij nu al de 100ste keer dat ik vraag of iemand mij terug belt!!!!

 

Ik ben om deze reden niet alleen met internet en televisie bij de KPN weggegaan maar ik ga ook met beide mobiele telefoons bij de KPN weg, puur en alleen omdat we nu anderhalve maand verder zijn en de KPN gewoon nergens op reageert. Met geen vriendelijke groet

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxx

nu ben ik al voor de zoveelste keer twee dagen bezig om een klacht i te dienen via de site, maar zelfs dat lukt meermaals niet! Terwijl ik mijn tijd wel anders kan besteden dan dit 

WAARDELOOS GEWOON

 

Na anderhalve maand spreekt dan iemand in met een woord: KPN 

Wat moet je in godsnaam daar dan mee? Zijn de medewerkers allemaal gek van die corona waanzin ?

Zit iedere medewerker lekker thuis achter te computer te werken met en stel spelende kinderen op de achtergrond???  Of wie zijn die zogeaamd opgeleide menden die we aan de lijn krijgen?

Ik heb in elk geval de ene na de andere sukkel aan de lijn gehad 

Je schrijft dan maar een aangetekende brief naar Groningen 

Weer twee weken wachten eer er iemand belt. 

Tjaaaaaa, tja tja tja. er kon nog geen sorry van af

Mijn waargebeurde verhaal werd niet geloofd en of ik het nog maar eens in detail wilde vertellen 

DAG KPN IK BEN WEG BIJ JULLIE 

Ik heb het zelfs gemeld bij het TV programma RADAR 

 

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja... niet overal ligt glasvezel. Of er ligt wel glasvezel, maar dat is van iemand anders. En dan krijg je een DSL aansluiting. Is dat nou zo vreemd? Als glasvezel van KPN zo heel belangrijk is voor u, dan had u daar rekening mee moeten houden bij de aankoop van het pand. Dan had u dus niet dit pand moeten kopen, maar een ander pand op een andere plek waar wel glasvezel van KPN ligt.

Ja... niet overal ligt glasvezel. Of er ligt wel glasvezel, maar dat is van iemand anders. En dan krijg je een DSL aansluiting. Is dat nou zo vreemd? Als glasvezel van KPN zo heel belangrijk is voor u, dan had u daar rekening mee moeten houden bij de aankoop van het pand. Dan had u dus niet dit pand moeten kopen, maar een ander pand op een andere plek waar wel glasvezel van KPN ligt.

Idiote reactie. 

Topicstarter wil opzeggen. Punt. En loopt tegen uitgebreide problematiek aan; geen wonder dat 'ie boos wordt. Een reactie als de jouwe is niet helpend. Ik vraag me steeds vaker af of mensen begrijpend kunnen lezen. 

Tipje: vaak helpt het al als je hóórt wat de ander bedoelt. 

Als medewerker van een bedrijf dan vervolgens ook uitvoeren wat overeengekomen is. 

Reputatie 7
Badge +28

@WilgewoonwegbijKPN 

Ik zou zelf kiezen voor een bezoekje aan een KPN-winkel. Daar heb ik ook mijn verhuizingen geregeld in het verleden. Het wordt dan direct (waar jij bij staat) in de systemen aangepast. 

@WilgewoonwegbijKPNIk denk dat in een vroeg stadium het woord ‘verhuizing’ is gevallen en dat je toen op de 1 of andere manier direct in de hele grote molen terecht bent gekomen. En die molen draait traag maar is erg moeilijk te stoppen. Je hebt op je nieuwe locatie zo te lezen internet via/van een andere glasvezeleigenaar dus de zaken kunnen prima doorgaan lijkt me, net als mobile telefonie.

Maar het is wel zaak om te zorgen dat die order die er nu kennelijk van Provider KPN naar KPNNetwerkNL is gegaan, wordt gestopt (het zijn gescheiden afdelingen). Anders heb je kans dat je van Provider KPN op de 1 of andere manier vast zit aan een jaarcontract internet via ADSL, dus dan heb je op de nieuwe locatie 2 ‘internetten’. Zorg desnoods dat je eerst een afspraak maakt voor bezoek aan een KPN XL Store of KPN Zakelijk winkel. Ik heb n.l. wel eens een dik half uur op de bank gezeten bij de XL in Zwolle, niet geholpen, moest verder naar een afspraak.

@WilgewoonwegbijKPNIk denk dat in een vroeg stadium het woord ‘verhuizing’ is gevallen en dat je toen op de 1 of andere manier direct in de hele grote molen terecht bent gekomen. En die molen draait traag maar is erg moeilijk te stoppen. Je hebt op je nieuwe locatie zo te lezen internet via/van een andere glasvezeleigenaar dus de zaken kunnen prima doorgaan lijkt me, net als mobile telefonie.

Maar het is wel zaak om te zorgen dat die order die er nu kennelijk van Provider KPN naar KPNNetwerkNL is gegaan, wordt gestopt (het zijn gescheiden afdelingen). Anders heb je kans dat je van Provider KPN op de 1 of andere manier vast zit aan een jaarcontract internet via ADSL, dus dan heb je op de nieuwe locatie 2 ‘internetten’. Zorg desnoods dat je eerst een afspraak maakt voor bezoek aan een KPN XL Store of KPN Zakelijk winkel. Ik heb n.l. wel eens een dik half uur op de bank gezeten bij de XL in Zwolle, niet geholpen, moest verder naar een afspraak.

Bedankt voor de tip