Vraag

Verhuizing en ik kan niet inloggen

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb twee vragen.

 

ten eerste kan ik niet inloggen via mijnKPN. Ook nadat ik net mijn wachtwoord heb gewijzigd krijg ik de melding ‘Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Na 5 onjuiste pogingen wordt uw account 15 minuten geblokkeerd.’ Terwijl ik weet zeker dat ik de juiste gegevens gebruik. Is er een storing ofzo?

 

Mijn tweede vraag betreft mijn verhuizing. Ik ga in april verhuizen en wil mijn internetabonnement meenemen. In mijn nieuwe woning heeft nog niet eerder iemand gewoond met een internetaansluiting, wel is er een wandcontactdoos. Kan ik hier zelf mijn modem installeren? En neem ik mijn huidige modem mee naar het nieuwe huis, of krijg ik een nieuwe modem van jullie?

 

Alvast dank voor je reactie.

 

Groet, Malene van Schaik  ********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Dag @Malene , welkom op het forum!

Er zijn momenteel af en toe problemen met het inloggen met een KPN ID. Probeer het later nog een keer.

Op Internet abonnement via het veilige & betrouwbare KPN Netwerk | KPN kun je een postcodecheck doen en dan zie je meteen welke snelheid op dat adres haalbaar is.

Op Verhuizen | Adreswijziging doorgeven aan KPN kun je je verhuizing doorgeven. Als er op dat adres nog geen kpn aansluiting zit zal dat worden aangegeven. In principe neem je je huidige apparatuur mee naar je nieuwe woning. 

Én:

Verhuis je kpn mee naar je nieuwe huis?
Dan krijg je gratis 2 SuperWifi punten t.w.v. 199,- cadeau!
Heb je al SuperWiFi? Kies dan 3 maanden 20,- korting
op je internet & tv abonnement.”

 

Hallo,

 

Ik heb inderdaad mijn verhuizing al door gegeven. Ik heb geen melding gehad dat er geen kpn aansluiting is. ik heb alleen geen kabels voor aansluiten op een wandcontactdoos, hoe kom ik daar aan?

Welke wandcontactdoos heb je, de z.g.n. varkenssnuit? Zie Waar zit je KPN aansluitpunt NT/FTU of ISRA | KPN, het vierde plaatje van links. Als het goed is heb je daar indertijd een stekker voor gekregen (tenzij je nu nogglasvezel hebt), en daar zou de DSL-kabel (meestal RJ11) van je ExperiaBox gewoon in moeten passen. Als je die niet meer hebt kun je bellen met 0800-0402, maar in een doe-het-zelf zaak zijn ze meestal ook wel te koop.