verhuizing en internet

  • 4 November 2020
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Een maand geleden met KPN telefonisch verhuizing van telefoon en internet naar nieuw adres en nieuw tijdelijk internet op mijn oude adres geregeld. Op 2 nov zou alles geregeld zijn. Alles werkt op nwe adres. So far so good.

Maar internet op oude adres aanzetten is dramatisch.

Ben nu in de derde dag, heb inmiddels een uurtje of 7 met 088-0402 aan de bel gehangen, 6 of 7 keer mijn verhaal opnieuw moeten doen en meermaals toegelicht welk mijn oude en welk mijn nieuwe adres is…….

Men doet maar wat bij 0800-0402: als 1e vermeende oplossing heb ik een een ethernet kabel toegezonden gekregen, ben naar een KPN winkel geweest om tijdelijk modem om te wisselen, in de meterkast gedoken met KPN aan de lijn en tot slot vanmorgen een monteur ontvangen die alles heeft gecheckt, ook de Centrale hier vlak bij. Volgens de monteur een administratief probleem en heeft geen idee waarom hij naar ons is gestuurd.

Maar weer eens 0800-0402 gebeld en na weer een uur praten en wachten te horen gekregen dat Als oplossing een ‘noodpakket’ wordt toegezonden. Morgen zelf af te halen bij een PostNL Service punt, jawel! In de KPN bevestiging stond dat ik ook gratis Digitenne erbij krijg……. jippieeee  :smiling_imp: Niet om gevraagd noch gewenst. Voor het overige “gaan we het uitzoeken”. Niet uitgesproken is of men nog bij mij terugkomt…...

ik ben al heel lang zeer tevreden KPN klant, maar dit slaat echt alles. Nog steeds geen internet terwijl  volgens mij alleen in huis het tijdelijk modem aangesloten hoefde te worden. Een knop omzetten schijnt niet te lukken.

Los van de telefoontijd met KPN ben ik dus zakelijk onbereikbaar en heb ik nog steeds geen internet waardoor ook thuiswerken wat lastig blijft.

De P in KPN staat wat mij betreft vanaf nu voor PRUTSERS.

Ideeën?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kees Star. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw internetverbinding. Wij zoeken graag voor je uit of wij hier iets in kunnen betekenen, want om in deze tijd aan het werk te kunnen zijn is een internetverbinding vaak noodzakelijk. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Mijn klantnr is ********* . De historie van de laatste dagen zal daar terug te vinden zijn.

Daar zijn ook mijn contactgegevens te vinden.

Groet,

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Graag alleen inhoudelijk en oplossingsgericht contact over de status van mijn internetaansluiting. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat de monteur de ticket goed heeft doorgezet naar de juiste afdeling. Daar staat het nu in behandeling, daar zullen we helaas op moeten wachten. 

Ik zie dat er gelukkig ook een noodpakket voor je is aangevraagd. Wacht dit dus alsjeblieft even af, ook tot de de afdeling een update geeft. 

Dank. Heeft u mijn inleiding gelezen? U bent inmiddels de derde KPN medewerker met steunbetuiging dat ik ergens een noodpakket kan gaan ophalen…. 

Stop aub met dit soort zinloze berichten voor de bühne en ga uw collega’s helpen met zorgen dat mijn internet het weer gaat doen.