Vraag

Verhuizing naar huis MET glasvezel, ZONDER modem

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo,

Mijn moeder gaat verhuizen. In het appartement is wel glasvezel aanwezig, maar geen modem. Ik heb de verhuizing doorgegeven via mijn KPN. 

Hoe gaat het nu verder? komt er een monteur om de boel aan te sluiten? Kunnen we dit zelf. Aan wat voor een termijn moeten we denken. 

Is er ook een directe manier om de klantenservice te bereiken, dit vind ik een beetje nogal openbaar allemaal.

M.vg., Marc Koetse

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Onze verhuisdesk is te bereiken via 0800-0402. Als jouw moeder nu ook een Experiabox (modem) heeft, dan verhuisd die mee. Het kan voorkomen dat er een monteur nodig is, dan krijgen jullie daar bericht van. Indien er nu nog geen experiabox is, dan wordt die opgestuurd.

Reputatie 4
Badge +4

Als er een glasvezel kabel tot in de woning is gelegd, dan moet er een monteur komen. 
Deze maakt de aansluiting verder af en neemt zelf een glasvezel modem mee. Hiervoor
wordt normaal gesproken een mail gestuurd om zelf een monteur te kunnen plannen.

Als de glasvezel buiten de woning ligt, dus in de tuin bijvoorbeeld is vaak nog een afspraak
nodig die via KPNnetwerkNL wordt ingepland. Deze nemen dan contact met u op. Deze gaat
de kabel doortrekken tot in de woning, waarna de gebruikelijke installatie monteur de rest kan
opleveren.