Mijn gehandicapte broer is 12 april verhuisd naar een woonvorm voor mensen met een beperking.
Ruim van te voren hebben wij de adreswijziging door gegeven en kregen wij een bevestigingsmail met de vermelding dat er een monteur nodig was voor de aansluiting van de glasvezel.
Op 13 april tevergeefs ruim 2 uur gewacht en geen monteur gezien.
Van een van de ouders van een medebewoner hoorden wij dat er iets mis was in de centrale en er een reparatie nodig was voordat de aansluiting gerealiseerd kon worden.
De week erna kwam er inderdaad een monteur even rommelen in de meterkast en vertelde dat hij er verder niets aan kon doen.
Gebeld ( lang in de wachtrij natuurlijk ) en hier werd verteld dat wij een nieuwe afspraak moesten maken met de monteur. Ander telefoonnummer gebeld en nieuwe afspraak gemaakt voor 26 maart
Weer 2 uur gewacht en uiteindelijk kwam er een monteur om vervolgens te vertellen dat het probleem in de centrale nog niet opgelost was en hij misschien volgende week weer terug zou komen………. Mensen die veel op hun kamer zitten, in een rolstoel weinig kanten opkunnen en daarom erg blij zijn met hun computer en TV kun je hier zo niet mee afschepen.
Wel is gewoon de rekening van 80,74 afgeschreven terwijl hij al 19 dagen zonder zit en er de komende 2 weekend dagen ook niets gaat gebeuren…..
Hoe kan KPN dit voor hem oplossen ?? Ik hoor het graag…....