Beantwoord

verhuizing niet doorgegeven

  • 28 October 2020
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Goedemiddag,  ik was een telfort klant wat nu kpn is geworden. 1 Oktober ben ik verhuisd en op die datum is ook het internet en tv aangesloten op het nieuwe adres  , wat dus goed is verlopen. Vandaag kreeg ik een brief van kpn wat gezonden was naar mijn oude adres ,dat ik nu gebruik kan maken van de voordelen van kpn. Telfort heeft dus de adres wijziging niet aan kpn doorgegeven ,en zelf veranderen lukt niet op de app .

Kan iemand van kpn mij hierbij helpen.

Vriendelijke groet Riny

icon

Beste antwoord door Marguaritha 5 November 2020, 09:52

Bekijk origineel

6 reacties

Het is tot dusver voor de helft  opgelost , waar ik wel bijna een uur voor aan de telefoon heb gezeten met 3 medewerkers van Kpn.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Riny68!

 

Wat moet er verder nog opgelost worden? Je geeft namelijk aan dat het maar voor de helft opgelost is. Ik hoor het graag!

Hoi @Marguaritha mijn adreswijziging voor thuis ( tv -intenet) kon volgens de kpn medewerkers nog niet gewijzigd worden ,aangezien ik nog niet overgezet ben naar telfort . Wat ik dus wel raar vind ,aangezien ik een brief van KPN op mij oude adres  heb gekregen dat  onlangs Kpn mijn telfort thuis abonnement omgezet heet naar kpn. 

Ik kan mijn adres niet wijzigen ,en kanniet inloggen op mijn kpn thuis aangezien ik niet  herkend word op mijn nieuwe adres. Ik hoop dat u hier wat mee kan 

Vriendelijke groet Riny68

 

 

Over gezet naar kpn  ,moet het zijn. Foutje in de tekst

Reputatie 2
Badge +3

Je valt inderdaad nog onder Telfort, omdat de verhuizing eerst verwerkt moest worden. 

De verhuizing is bij Telfort 09-10 afgerond en ik vermoed dus dat de brief de verhuizing gekruist heeft. 

Je wordt zo snel mogelijk overgezet naar KPN en dan zou alles moeten kloppen :).

Dank u voor het uitzoeken .

Reageer