Beantwoord

Verhuizing niet verwerkt!

  • 30 January 2021
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb vorig jaar keurig mijn verhuizing door gegeven, maar ik heb helaas de monteur een paar keer moeten verzetten ivm werkzaamheden in mijn nieuwe woning, nu is voor een paar weken terug de monteur alsnog geweest, alles is netjes aangesloten. Ik heb een tijdje daarna gebeld om te vragen of mijn verhuizing was afgerond omdat ik geen mail daar over had ontvangen, dat bleek dus niet het geval te zijn en mijn verhuizing is vast komen te zitten in het systeem volgens de medewerker die ik aan de telefoon had gesproken, dit wordt nu gecorrigeerd maar kan wel bijna een maand duren. 

Helemaal leuk en aardig maar ik betaal nu dus elke maand voor de aansluiting in mijn oude woning, dit zou beteken dat een eventuele nieuwe bewoner daar gebruik van kan maken, dit stel ik niet op prijs! Graag zou ik zien dat mijn verhuizing alsnog zsm verwerkt wordt, de juiste snelheid 500 Mbps door wordt gegeven op mijn nieuwe adres en een evt compensatie voor alle maanden dat ik 65 euro hebt betaalt voor het signaal dat naar mijn oude woning wordt gestuurd omdat jullie de verhuizing niet goed hebben verwerkt! 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 February 2021, 16:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jwrillmann, ik heb meegekeken. Ik zie inderdaad dat de verhuizing vastloopt. Hiervoor heeft mijn collega de 21e van januari de Back Office ingeseind om er mee bezig te gaan. Ik kan zo niet direct achterhalen dat je hier al terugkoppeling van hebt ontvangen. Maar het is wachten tot mijn collega's de verhuizing een zetje kunnen geven zodat jouw diensten gaan werken. Ik heb nog even een extra melding gemaakt in de hoop dat het snel opgelost is. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat er 5 februari een monteur komt tussen 1000-1200 uur. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Hoor het graag van je.

Reputatie 1

De monteur zelf kon helaas niet veel doen, maar hij heeft er achter aan gebeld en het is nu gelukkig opgelost!Â