Beantwoord

Verkeerd bedrag gefactureerd

  • 23 November 2020
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Beste,

Ik heb op 23 oktober een aanvraag gedaan om mijn Hussel internet abonnement te wijzigen van 100mbit/s naar 50mbit/s. Dit is per 20 november ingegaan en heb hier ook een bevestiging van gehad. Ik heb vandaag (23 november) alleen een factuur ontvangen voor de periode 22 november t/m 21 december, waarin staat dat ik €47,50 moet betalen voor mijn Hussel internet abonnement van 100mbit/s. Dit hoort echter €42,50 te zijn voor 50mbit/s. Ik zie graag dat dit gecorrigeerd wordt. 

Met vriendelijke groet,

Lisette

icon

Beste antwoord door Lisa 23 November 2020, 17:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Lisette-! Dat kan natuurlijk gebeuren. Goed dat je het hier meldt. Als je het goed vindt, kijk ik graag even met je mee om dit te kunnen corrigeren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende:hugging:

Welkom hier @Lisette-! Dat kan natuurlijk gebeurden. Goed dat je het hier meldt. Als je het goed vindt, kijk ik graag even met je mee om dit te kunnen corrigeren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende:hugging:

Ik heb de gegevens aangevuld!

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb het voor je gecorrigeerd in het systeem. Je ziet de correctie terug op het eerstvolgende factuur! (-€5,00):sunglasses:

Reageer