Beantwoord

verkeerd verhuisadres doorgegeven

  • 10 March 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Heb een adres wijziging gedaan omdat ik 13 april ga verhuizen. Kom er nu achter dat ik het verkeerde verhuisadres heb doorgegeven. Hoe kan ik dit veranderen

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 10 March 2021, 18:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Luna 1981, welkom! Is nog even wennen, hè: een nieuw adres? En wat een geregel!

Wat ik je wil adviseren, is om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kan jouw verhuisopdracht geannuleerd worden en opnieuw ingevoerd worden met het juiste adres! Je kunt onze klantenservice als volgt bereiken:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

 

Succes met je verhuizing!