Iedere maand krijg ik een mailtje van de KPN met mijn maandelijkse factuur. En iedere keer wordt ik aangesproken als De Heer B…..
Ik ben Mevrouw B…..
Ik heb iedere keer met de KPN gechat om dit gewijzigd te krijgen, maar er gebeurt niets. Vandaag heb ik gebeld en weer werd mij verzekerd dat het gewijzigd wordt. Overal staat mevrouw, zeggen ze, maar blijkbaar kunnen ze niet dat begeleidend mailtje vinden waarin het verkeerd staat; laat staan dat ze het kunnen wijzigen. Ik kreeg zelfs het idee dat ik niet geloofd werd. Maar toen ik aanbood om het mailtje op te sturen zodat ze het zelf konden zien, werd er niet op ingegaan.
Ik heb er eerlijk gezegd meer dan genoeg van om als De Heer aangesproken te worden.
Wanneer kunnen jullie bij KPN nu eindelijk eens orde op zaken stellen? Of misschien moet ik het abonnementsgeld storneren om eindelijk eens aandacht te krijgen voor dit probleem?
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel