Beantwoord

Verkeerde tenaamstelling op factuur en communicatie

  • 19 April 2021
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 1

Iedere maand krijg ik een mailtje van de KPN met mijn maandelijkse factuur. En iedere keer wordt ik aangesproken als De Heer B…..

Ik ben Mevrouw B…..

Ik heb iedere keer met de KPN gechat om dit gewijzigd te krijgen, maar er gebeurt niets. Vandaag heb ik gebeld en weer werd mij verzekerd dat het gewijzigd wordt. Overal staat mevrouw, zeggen ze, maar blijkbaar kunnen ze niet dat begeleidend mailtje vinden waarin het verkeerd staat; laat staan dat ze het kunnen wijzigen. Ik kreeg zelfs het idee dat ik niet geloofd werd. Maar toen ik aanbood om het mailtje op te sturen zodat ze het zelf konden zien, werd er niet op ingegaan.

Ik heb er eerlijk gezegd meer dan genoeg van om als De Heer aangesproken te worden.

Wanneer kunnen jullie bij KPN nu eindelijk eens orde op zaken stellen? Of misschien moet ik het abonnementsgeld storneren om eindelijk eens aandacht te krijgen voor dit probleem?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 April 2021, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Charlie66, ik kan me goed voorstellen dat dit enorm frustreert!
Ik kijk graag meteen even mee in je dossier waar dit mis gaat.  Gaat het om je mobiele abonnement of thuis abonnement?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 1

Ik heb het profiel ingevuld.

 

Voor alle duidelijkheid, het gaat om het begeleidend mailtje waarin de factuur aangeboden wordt:

Geachte heer M. B…….,

In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN.
Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur …….

 

Dit mailtje komt van noreply@kpn.com en is ondertekend door Jörg Kramer, Directeur Klantenservice.

Het zal wel een standaard mailtje zijn, dus komt die waarschijnlijk niet in mijn dossier voor. Hetzelfde mailtje zal aan iedereen gestuurd worden met de factuur. Misschien is het niet mogelijk om dit standaard mailtje te wijzigen voor iedere klant, maar haal dan 'heer’ weg en schrijf alleen: Geachte M. B…….. Dat vind ik nog niet bepaald beleefd, maar daar kan ik dan nog wel mee leven. Tenslotte staat op de factuur ook geen mevrouw of de heer.

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Charlie66, ik lees het hele verhaal hier ook terug.

Mijn collega heeft het op 19-02 verkeerd zien staan in een van de back-end systemen en het daar gecorrigeerd. Daarmee zou het toen eigenlijk opgelost moeten zijn en had het misschien een factuur nog verkeerd kunnen staan.
Inmiddels zijn we natuurlijk al weer twee facturen verder dus er gaat duidelijk iets fout! 
Ik zie het nog steeds overal goed staan dus heb ik de specialisten hiervoor aangestuurd. Ik verwacht dat ze dit volgende week oppakken. Zodra ik reactie heb laat ik het je direct weten!

Reputatie 1

Hartelijk dank zover en ik hoop dat het nu goed komt. Ik wacht je verdere berichten af.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Charlie66, ik heb (eerder dan verwacht) reactie van mijn collega's!
Zij schrijven dat het na het wijzigen 3 facturen kan duren voordat het overal achter de schermen verwerkt is. De volgende factuur moet het dus goed staan!


Mocht dat nou toch weer fout gaan, trek dan hier weer even aan de bel dan schiet ik ze meteen weer even aan en hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen!

Reputatie 1

Het zal mij benieuwen. Mocht je niets meer van me horen (over een maand), dan is het goed gekomen.

Nogmaals dank dat je het zo snel opgepakt hebt.

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan hoor! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!