Beantwoord

Verkort overzicht aanpassing Alg. Voorwaarden KPN 2021

  • 20 July 2021
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Een link in een mail van mei 21 voor het verkort weergeven van de veranderingen in de algemene voorwaarden van KPN werkt niet (meer). Is dit verkorte overzicht nog beschikbaar?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 July 2021, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @eMeNeM2 ,

De (algemene) voorwaarden van KPN staan hier: 

https://www.kpn.com/algemeen/alle-voorwaarden.htm

Maar het verkorte overzicht met de wijzigingen kan ik daar zo snel niet vinden. Ga er maar vanuit dat dat overzicht niet meer online staat.

Goedenavond Noordzee,

Hartelijk dank voor de moeite. Ik had de voorwaarden ook gezien. Vaak is het juist interessant om te weten wat er is veranderd. Als niemand ze toevallig nog heeft ga ik KPN wel bellen…

nogmaals dank!

groet,

MNM

Reputatie 7
Badge +16

Hi @eMeNeM2! Ik weet niet of je in de tussentijd al contact met ons gehad hebt en al een link doorgekregen hebt, maar bij deze alsnog: je kunt hier de belangrijkste wijzigingen oude en nieuwe voorwaarden nalezen! 

Hi @eMeNeM2! Ik weet niet of je in de tussentijd al contact met ons gehad hebt en al een link doorgekregen hebt, maar bij deze alsnog: je kunt hier de belangrijkste wijzigingen oude en nieuwe voorwaarden nalezen! 

Hartelijk dank Shyrin!Â