Beantwoord

Verlengkorting bij abonnement niet mogelijk

  • 19 June 2019
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

Ik wil graag een verlenging van mijn glasvezel abbo uitvoeren, meerdere kpn mensen zeggen dat ik de 6 maanden korting gewoon krijg ook als ik al glazvezel van KPN heb. Nu bel ik om mijn abbo te verlengen kan dit niet. Slaat helemaal nergens op. Dus moet ik eerst mijn abbo afsluiten en een nieuwe abbo openen? Dit is toch belachelijk? Ben dus meerdere malen met een dooie mus blij gemaakt. Vind ik geen stijl Zeker niet dat al mijn gesprekken niet correct zijn genoteerd in het systeem van KPN. Kansloos. Lekker makkelijk klanten afwimpelen via de telefoon???

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 June 2019, 11:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jayuubee80 Welkom op het Forum en dank voor het doen van je verhaal hier. Wat jammer om te horen dat er zoveel verwarring ontstaan omtrent het verlengen van je abonnement en het al dan niet kunnen aanbieden van een korting. Laat me voorop stellen dat niemand je wil afwimpelen. Het is echter wel zo dat we geen extra korting kunnen aanbieden als je je abonnement verlengd. Ik kan uiteraard beoordelen hoe dat bij de mensen om jou heen is gegaan, maar verlengkortingen bieden we niet aan. Je krijgt als nieuwe klant een mooie introductiekorting en als je aan de voorwaarden voldoet kom je in aanmerking voor KPN Compleet. Deze optie biedt je structureel voordeel, in plaats van een eenmalige korting.

Reageer