Vraag

Vermist pakket

  • 10 November 2020
  • 14 reacties
  • 265 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vrijdag 6 november WIFI-versterkers besteld en die kon ik zaterdag 7 november ophalen bij een postNL punt. Nu ben ik gisteren naar het postNL-punt gereden, bleek mijn pakketje er niet meer te liggen. In mijn postNL app staat dat het pakket is ondertekend met een andere handtekening (geen idee van wie). Ik ben nu anderhalf dag bezig om er achter te komen wie ik moet bereiken om meer te weten te komen over mijn pakketje. Gamma (postNL punt) stuurt mij door naar postNL en PostNL stuurt mij door naar jullie of CEVA logistics (die ik overigens niet te pakken krijg). Zij moeten volgens PostNL een onderzoek starten. Jullie zeggen dat PostNL een onderzoek moet starten….. Jullie willen ook geen contact met elkaar opnemen, want dat doen jullie niet. Werd mij verteld.

Het vervelendste van alles vind ik dat mijn gegevens bij iemand anders liggen. Wat nu?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hallo @Kiki07 Vreemd, want je behoort je te legitimeren bij ophalen van dat pakket, dan zou die ander precies jouw voorletters en achternaam hebben, dat zou zeer toevallig zijn.

 

Dat is ook niet eens het geval, volgens de handtekening. Ze hebben of het verkeerde pakketje meegegeven aan de verkeerde persoon of de pakketdienst is hem kwijtgeraakt.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Kiki07, welkom op ons forum.

Het spijt me om te lezen dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd in de zoektocht naar jouw verloren pakketje met wifi versterkers. Zoals @JanD ook aangeeft, dien je je te legitimeren wanneer je jouw pakketje afhaalt. De meest logische stap hierin lijkt mij dat wij een onderzoek laten starten. Ik wil je daarom vragen je profiel aan te vullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Zou je ook jouw 06-nummer willen invullen? Dan kan ik doorgeven op welk nummer jij eventueel bereikbaar bent. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hoi @Denise_ 

Dankjewel voor je fijne antwoord. Alles is ingevuld. Ik kan ook niet vertellen waar het mis is gegaan. Het enige wat ik weet is dat de bezorg en afhaaltijd identiek zijn. En dat het niet mijn handtekening is die in mijn postNL app staat onder dit pakket.

Dank

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling verzocht jou nieuwe Experia Wifi toe te sturen, alsmede dit uit te zoeken. Als mijn collega's akkoord gaan, zal je een sms ontvangen met informatie over de levering. Ik zal zelf ook de voortgang van dit proces in de gaten houden.

Reputatie 7
Badge +17

@Kiki07 Ik heb terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Ze zien dat er voor het pakketje is getekend en zullen daarom eerst een onderzoek starten. Zodra ik hier meer informatie over heb, laat ik het je weten.

@Denise_ Is er al wat bekend?

Reputatie 7
Badge +17

Nee, ik heb niets meer gehoord van mijn collega's. Jij hebt zelf dus ook niets meer gehoord?

Nee en het pakketje is in de tussentijd ook niet terecht.

Reputatie 7
Badge +17

Duidelijk! Ik heb mijn collega's gevraagd of hier al meer over bekend is.

Post.nl heeft als het goed is een onderzoek gestart en ze kunnen aan de hand van de barcode van het pakket zien wat er gebeurt is "dat is meer dan een afzender cq geadresseerde kan inzien"  uit ervaring weet ik dat het soms wel 5 weken duren voordat het dossier afgesloten is.

De afzender wordt o.a. gevraagd om een factuur ex btw van de inkoop te overleggen en dat duurt altijd nogal lang.

@Kiki07 heb je inmiddels een nieuwe zending van kpn ontvangen, zoals hier in topic is toegezegd

Ik weet niet hoe het precies werkt. Maar als het goed is heeft KPN nu onderzoek gestart. 

Ik heb verder niks nieuws ontvangen, maar volgens mij moet dan eerst het onderzoek klaar zijn.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat klopt helemaal. Het onderzoek is gestart. Pas wanneer de uitkomst van het onderzoek bekend is, kunnen we overgaan tot verzending van nieuwe apparatuur (indien van toepassing, uiteraard). We zullen dus even de reactie van mijn collega's moeten afwachten.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb terugkoppeling ontvangen van onze logistieke afdeling. Mijn collega geeft aan dat het onderzoek verkeerd opgestart is, waardoor deze niet van de grond is gekomen. Hiervoor wil ik je mijn excuses aanbieden. Mijn collega geeft ook aan dat er een nieuw pakket jouw kant op komt. Ik stuur je een privébericht met meer informatie, @Kiki07.