Vraag

Vernieuwde app

  • 3 January 2021
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

App gaat steeds terug naar inloggen kpn ID.

Probber mijn wifi verbinding te verbeteren, 5x geprobeert. Maar helaas 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Namijrv, bedankt voor je bericht. Doel je hier op de Wifi Manager? Of bedoel je de KPN Thuis app? Kan je een screenshot sturen van wat je te zien krijgt?

De KPN thuis app. 

Bij wifi check viel de.app steeds uit en moest ik van voor af aan beginnen. Wij hebben 2 wifi versterkers en het modem in de meterkast bij de voordeur. WiFi is nog steeds niet stabiel.

 

Reputatie 7
Badge +17

Balen dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart, @Namijrv. Ik raad je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer.

Het proeem is juist dat de WiFi manager teleknrs uitvalt. Tijdens het meten op de verschillende verdiepingen valt hij uit. 

Reputatie 7
Badge +17

Dan verlies je de verbinding met jouw wifi verbinding. Het is daarom belangrijk om de Wifi Manager op locaties uit te voeren waar de verbinding slecht is, maar nog wel aanwezig. Als er helemaal geen wifi verbinding is op een plek, dan kan je daar de Wifi Manager ook niet uitvoeren. Er is immers wel een wifi verbinding voor nodig.