Beantwoord

Vernieuwen kopernetwerk ?

  • 5 April 2019
  • 3 reacties
  • 192 keer bekeken

Hallo,

Als ik op "kpnnetwerk.nl" kijk staat er dat het kopernetwerk bij mij in de straat wordt vernieuwd.
Hier staat ook bij : "uw internet wordt sneller en stabieler".
Wat kan ik hier eigenlijk van verwachten ?

Ik overweeg momenteel namelijk een overstap naar een andere provider omdat de internetsnelheid
niet echt denderend is voor een gezin. Als er twee netflix zitten te kijken wordt het internetten op de
laptop wel erg traag !
Als kpn de snelheid namelijk wel wat omhoog kan gooien veranderd de zaak.
Ik ben voor de rest erg tevreden over kpn en zou dus graag blijven zitten....
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 April 2019, 18:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Wat zegt deze pagina?
Reputatie 5
Badge +6
Ik vermoed dat je naar het nieuwe vdsl netwerk wordt overgezet waarbij snelheid eerst wordt verhoogt naar tot 100mb en daarna tot 200mb

In de toekomst zou zelfs tot 400mb mogelijk kunnen zijn op dit netwerk.

De upgrade kan nog wel even duren. Toen het bij mij op kpnnetwerk vermeld stond duurde het nog zeker een half jaar voor het er ook echt was. Maar het komt er dan ook echt aan. Je kunt het zien doordat er meer grijze grote kasten in de wijk geplaatst worden, zelfs nabij de al bestaande betonnen gebouwen van KPN.

Als je twijfelt....in dit forum wordt veel geschreven over vdsl en vdsl+. Dat is het magische zoekwoord om ermee over te weten te komen.

succes
Reputatie 7
Badge +24
Hi Beaker, welkom hier. Wat je kunt verwachten kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen. Hou de pagina die Freuters aangeeft in de gaten. Daar kun je zien wanneer er binnen 2 maanden specifiek voor jou adres een upgrade wordt gedaan. Een andere provider via deze kabel zal wat snelheid betreft overigens niet uitmaken. Dan ben je aangewezen op een kabelaar (Ziggo) of een lokaal glasvezelnetwerk.