Vraag

Verschillende fouten en nu geen diensten meer

  • 25 July 2021
  • 10 reacties
  • 37 keer bekeken

Verschillende keer contact gehad met hele vriendelijke mensen van KPN, helaas na 4 weken de fouten gemaakt door KPN Administratie in abonnementen, facturering en internet aansluiting zijn nog niet hersteld.  Weer vandaag 25 Juli bekeken. Te veel emails, te veel abonnementen, te hoge factuur bedrag, en nog daarbij de Internet, TV, vaste telefoon WERKEN NIET MEER….. 

Ik verzocht voor een bevestiging van doorgegeven fouten - het is niet mogelijk.

Ik wou een email doorsturen met overzicht van alle gemaakte fouten - niet mogelijk…

De Forum of Standard Online Keuzes voldoen niet, als de fouten moeten hersteld worden met persoonlijke informatie. 

Hoe kan ik KPN bereiken per email / of bevestiging krijgen van wat ik heb ingediend??????

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

@JoannaDigital even om mee te beginnen... werkt internet e.d. nu helemaal niet?

Nee geen Internet sinds Donderdag avond 22 Juli, 23.50 … geen TV, geen vaste telefoon lijn, geen internet, geen wifi etc. etc.

Beide inkomende lijnen Lijn 1 en Lijn 2 dood - geen licht, Services in Modem op Rood… 

Vrijdag gebeld, ze konden niets aandoen….. 

Op 13 Juli hele goede monteur geweest, de lijnen hebben een paar dagen gewerkt, hij heeft iets aangepast in het KPN Centrale System… 

Ik vermoed op 22 Juli - hebben ze dat weer weggehaald 

Ik ben al 4 weken bezig …. 3 monteurs geweest … geen problem modem, elke keer problemen in KPN Centrale System… 

Ik ben 16 jaar hele tevreden klant, maar de laatste jaar heel veel meer problemen en storingen, en de laatste maand is echt super DRAMA. Heel veel fouten ook in de administratie, het lijkt dat er dat er nieuwe systemen of processen zijn geïntroduceerd die niet echt optimaal werken. Heel erg jammer omdat op deze manier KPN verlies zijn goede image, en ook hele trouwe klanten… 

@Joep1965 

Nee geen Internet sinds Donderdag avond 22 Juli, 23.50 … geen TV, geen vaste telefoon lijn, geen internet, geen wifi etc. etc.

Beide inkomende lijnen Lijn 1 en Lijn 2 dood - geen licht, Services in Modem op Rood… 

Vrijdag gebeld, ze konden niets aandoen….. 

Op 13 Juli hele goede monteur geweest, de lijnen hebben een paar dagen gewerkt, hij heeft iets aangepast in het KPN Centrale System… 

Ik vermoed op 22 Juli - hebben ze dat weer weggehaald 

Ik ben al 4 weken bezig …. 3 monteurs geweest … geen probleem met de modem, maar elke keer problemen in KPN Centrale System… 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ik ben 16 jaar hele tevreden klant, maar de laatste jaar heel veel meer problemen en storingen, en de laatste maand is echt super DRAMA. Heel veel fouten ook in de administratie, het lijkt dat er dat er nieuwe systemen of processen zijn geïntroduceerd die niet echt optimaal werken. Heel erg jammer omdat op deze manier KPN verlies zijn goede image, en ook hele trouwe klanten… 

Badge +19

Ik ga je onder de aandacht brengen bij een moderator.  Het is zondag vandaag dus wellicht wordt er morgen gereageerd. 

Badge +19

Ik heb aan de bel getrokken :wink: . Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +24

@Joep1965 Dank voor het aankaarten! 

@JoannaDigital ik zie dat er al een monteur is ingepland, herken je dit? En zo ja, zou je ons hier willen laten weten hoe het is afgelopen?

@Alex_P @Joep1965 

  1. OK - Internet doet het weer…
  2. NIET - Wifi nog steeds zwaak en bijna niet bereikbaar in andere kamers
  3. NIET - KPN Fouten gemaakt in abonnementen - te veel abonnementen - gebeld op 17, 18 Juni, 23 Juli, 27 Juli nog niet hersteld ... 
  4. NIET - KPN Fouten gemaakt - 2 x te hoge facturering, gebeld op 23 juli, 27 Juli nog niet hersteld, vandaag weer bellen……..
Badge +19

Ga nou nog niet bellen!!! Je hebt even iemand nodig die hier induikt en het op een rijtje zet. De moderator kan dat prima voor je doen.

Reputatie 7
Badge +24

Bellen mag prima als dat makkelijker gaat, maar ik wil uiteraard ook helpen. 

Zou je het anders wel willen toelichten? Wat er niet precies klopt? Wat is er teveel gefactureerd en wat bedoel je met teveel abonnementen? Welke abonnementen zijn teveel?