Beantwoord

Vervangen Experia Box V7 H220M

  • 22 July 2020
  • 5 reacties
  • 432 keer bekeken

Ik heb een oude Experiabox versie 7. Volgens de servicetool is mijn modem geschikt: https://imgur.com/I6Gssl7. Maar als ik de berichten op dit forum lees, dan mag mijn Experiabox met pensioen en kom ik in aanmerking voor een nieuwe versie. Klopt dat?

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 July 2020, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt @Freek000 , de Experia Box v7 komt in aanmerking voor direct vervangen.

Alleen kan de servicetool dat helaas niet voor je regelen. Het snelste is KPN bellen via 0800 0402.

Geef duidelijk aan dat je de v7 hebt (type ZXV10 H220N) dan zou direct een omruil geregeld moeten worden. Dit modem moet zo snel mogelijk met pensioen.

Ook een KPN moderator op het forum kan dat voor je regelen, maar het duurt hier door de drukte wel langer voordat je aan de beurt bent.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Freek000, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De V7 ruilen we inderdaad altijd direct om wanneer de klant hierom vraagt. En hier ben je, dus ik help je graag verder. Ik zag dat het nog niet geregeld was in de systemen, dus dat heb ik meteen even voor je gedaan. Morgen na 14.30 kan je jouw V7 + stroomadapter in een doos omruilen voor een nieuwe variant van de Experia Box bij de Karwei aan de Klokhoek 4 in Leusden. Graag op de doos het ordernummer (4079376) schrijven en het retouradres (KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn). Belangrijk is om je legitimatiebewijs mee te nemen. Het pakketje blijft er maximaal 7 dagen liggen voordat het weer retour gaat. Het hoeft dus niet gelijk morgen, maar begin volgende week kan ook nog!

Laat je even weten wanneer het ruilen en installeren gelukt is? :blush:  Nog een kleine tip als je moeite hebt met aansluiten, maak een foto van je huidige aansluiting (welke kabels waar moeten) om het jezelf makkelijker te maken!

Is het inderdaad zo dat bij het vervangen van de experiabox v7 het een kwestie is van de stekkers op dezelfde wijze te bevestigen als bij de oude experiabox of moet je ook nog iets gaan installeren?

Reputatie 7
Badge +30

Dat klopt, @K17rsm! Het is inderdaad een kwestie van 'stekkertjes overzetten'. Moet goed komen :-).

Top, dank je