Beantwoord

vervelende verkoper

  • 16 March 2021
  • 6 reacties
  • 149 keer bekeken

Net gebeld door een vervelende door drammende verkoper die niet wil luisteren naar mij.

Paar keer gevraagd zet wat je vertelt op de mail, maar dit kan niet volgens hem en bleef maar doordrammen dat het direct afgesloten moest worden.

als je zo je oude klanten moet terug halen hoeft het voor mij helemaal niet meer. Blijf ik gewoon bij ziggo.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 19 March 2021, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Daar is een rood hoorntje voor, zijn geen KPN mensen die je belden maar van een extern call center waarschijnlijk, blijven drammers, ik ben ook een poosje geleden gebeld terwijl ik al een poosje terug ben.

Reputatie 3
Badge +1

Je kan ook tegen zo'n drammer zeggen “mijn vrouw regelt dit soort zaken, ik zal haar even roepen”.  

Vervolgens leg je het toestel neer en als je na een half uurtje luistert heeft hij opgehangen…..:grin:

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Johnny H, welkom en bedankt voor je signaal! 

Dat was wel een te erg overenthousiaste verkoper, zo te lezen! Jammer en excuses ook voor deze ervaring: het is niet de bedoeling dat je een vervelend gevoel hebt over een mogelijke overstap (terug) naar KPN.

Wat @Doornekamp33 aangaf, kan kloppen: we worden geholpen door externe bedrijven die namens KPN klanten een aanbod mag doen. Ik wil jouw signaal graag doorgeven: het telefoongesprek was ook op de 16e? Was het zichtbaar vanaf welk nummer er gebeld werd, zo ja wil je deze doorgeven? 

Het telefoonnummer waardoor ik gebeld ben is 070 2074012.

tot overmaat van ramp ben ik gisteren 17 maart weer gebeld door de zelfde klojo. Om het nog even verder door te spreken terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde.

Zulk agressief verkoop siert de kpn totaal niet. Helemaal niet als je over wilt komen als een net solide bedrijf.

KPN is blijkbaar ook afgedaald naar de catacomben van de duistere verkopers.

@Johnny H , @Shyrin_ 

Hier een link naar de pagina van wieheeftgebeld.nl ;

0702074012 – Aantal beoordelingen: 39× Storend – onbekend… (wieheeftgebeld.nl)

Ik denk tijd voor een ander callcenter….. :scream:

Reputatie 7
Badge +16

Dank voor het nummer @Johnny H en de link @HansaanZet, ik ga dit signaal intern doorgeven! 

Nog even een toevoeging: 
Ben je aan het eind van de gesprekken ook gewezen op het Bel-me-niet-Register of Recht van verzet? Je kunt je registreren in het Bel-me-niet Register en geef ook bij ons aan dat je niet meer gebeld wenst te worden (als je klant bent geweest van een bedrijf, kun je nog gebeld worden ondanks dat je ingeschreven staat in het register). Je kunt bij ons online je gegevens inzien en wijzigen, lukt dat niet, bel dan met onze klantenservice via 0800 0402.