Beantwoord

verzetten afspraak

  • 13 October 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Hoi, a.s vrijdag zou een monteur komen voor installatie , nu is mijn vrouw verkouden en ik niet thuis. Als ik de afspraak verzet heb ik dan nog tv en internet  van ziggo?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 October 2020, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Takeiteasy1, welkom op het forum en welkom alvast bij KPN. Als jouw vrouw verkouden is, dan komt onze monteur sowieso niet vanwege de Coronamaatregelen die wij hanteren. Je kunt dan het beste nu al gelijk de afspraak verzetten, dat kan via de orderstatus pagina, of via de klantenservice.. Anders krijg je dat de monteur vrijdag belt om de Coronacheck te doen en dan alsnog niet komt. 

Je stapt over vanuit Ziggo geef je aan. Heb je overstapservice daarbij? Zo ja, dan blijft Ziggo gewoon actief tot de monteur daadwerkelijk geweest is. Heb je geen overstapservice, dan moet je de opzegging bij Ziggo zelf regelen. In dat geval zul je ook zelf met hen contact moeten opnemen om (indien nodig) de datum te laten verschuiven.

Hoi, bedankt voor je snelle reactie, heb ondertussen contact gehad met ziggo en kpn en alles is verzet.