Beantwoord

Verzetten afspraak installatiemonteur

  • 1 February 2021
  • 1 reactie
  • 336 keer bekeken

Hallo, 

De KPN omgeving werkt niet, ik krijg foutmeldingen als ik mijn afspraak wil verzetten. 
Ik wil mijn afspraak met de installatiemonteur voor morgen 2-2-2022 verzetten. Kan je dat voor me regelen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 February 2021, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Peters99. Welkom op het forum!

Monteurs kun je zelf herplannen via www.kpn.com/monteur.
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402. Dat is een stuk sneller!

Ik kan natuurlijk ook altijd even met je meekijken maar hier via het forum gaat dat altijd wat langzamer en kan het soms een paar dagen duren voor je reactie hebt!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Wanneer wil je de monteur het liefst hebben?