Beantwoord

Verzoek gekregen om apparatuur terug te sturen, heb ik echter al gedaan. Wat nu?

  • 2 March 2022
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedemiddag KPN

 

Wij hebben vorige week alles retour gestuurd wat we moesten terug sturen bij stoppen abonnement.

 

In de retourdoos zaten

2 tv ontvangers 

2 afstandbedieningen

1 modem

+rest kabels

De 2 tv ontvangers zaten naast elkaar in de doos.

Hoe kan het dat we nu weer bericht hebben ontvangen dat jullie nog een ontvanger missen terwijl ze er allebij inzitten ?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 March 2022, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Remko Lubbers 

Heb je het naar deze adres gestuurd: 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

 

Heb je een briefje met je adresgegevens in de doos gestopt, dan ziet KPN dat je het verstuurd hebt, en het verzendbewijs bewaard? (wat je krijgt bij het Post-nl-inleverpunt)

Reputatie 7
Badge +10

Wij hebben vorige week alles retour gestuurd wat we moesten terug sturen bij stoppen abonnement.

Reçu wat je hebt gekregen heel goed bewaren. Over de rest niet zoveel zorgen maken.

Reputatie 7
Badge +22

Reçu wat je hebt gekregen heel goed bewaren. Over de rest niet zoveel zorgen maken.

Als die een verzendbewijs heeft gekregen dan zal dat best goed komen. 😊

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Remko Lubbers,
Je mag dit bericht negeren!

Deze berichten komen helaas soms onterecht voor. Als je wilt kan ik nog even een aantekening in je dossier maken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Het is al opgelost , via Messenger 

Ik mag de mail inderdaad negeren.

 

Iedereen bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +22

Het is al opgelost , via Messenger 

Ik mag de mail inderdaad negeren.

 

Iedereen bedankt voor de reacties.

Graag gedaan @Remko Lubbers, fijn dat het is opgelost. ✌🏼