Beantwoord

Verzoek omruilen Experia Box H220N

  • 28 January 2019
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Gaarne wil mijn oude Experiabox H220N laten vervangen door een nieuwe versie.
  1. Regelmarig storing/uitvallen
  2. Bruine verkleuring van de witte kast
Gaarne uw reactie.
Bvd. Jan HB

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 January 2019, 11:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Jan HB Beide zaken zijn natuurlijk niet de bedoeling en die kleurverandering doet wel wat alarmbellen afgaan. Ik denk dat we je box inderdaad gaan vervangen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
@Jan HB Ik zie dat ik geen antwoord van je hebt gekregen. Heb je via een andere weg een oplossing gevonden? Als ik je nog kan helpen, lees ik het graag!
Hallo Bart,
Ik heb mijn KPN Forum Profiel aangepast.
Ik heb ook nog geen andere oplossing.

gr. Jan HB
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jan HB Ik heb de omruil in gang gezet. De details vind je in het privébericht dat ik je stuurde.

Reageer