Beantwoord

verzoek tot retoursturen experia box

  • 13 November 2020
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 Afgelopen maandag is er een monteur geweest om een nieuwe box te bevestigen en heeft de oude mee genomen.

Vandaag kreeg ik een brief om de oude op te sturen, maar ik heb hem dus niet meer.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 November 2020, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je Iban nummer dan ziet webcare wie je bent zodra  ze aan je topic toe zijn en als het goed is heeft men inzage in het verslag van de monteur

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @brial. Als de monteur de apparatuur al heeft meegenomen wordt retour sturen natuurlijk lastig. Ik heb hier in onze administratie aangegeven dat de monteur de oude modem heeft meegenomen. Je kunt de brief over retour sturen nu verder negeren.