Beantwoord

Verzorgingstehuis

  • 10 March 2020
  • 8 reacties
  • 507 keer bekeken

Beste Kpn,

Ik heb vorige week een mail gestuurd om aansluiting voor een tante in een verzorgingstehuis te Den Haag. Ik weet niet zeker of deze mail is aangekomen. Vandaar deze vraag. Ze gaat rond 21 maart al daar wonen en het zou toch fijn zijn wanneer ze dan t.v. / bellen en internet heeft.

Ik hoop dat ik antwoord krijg.

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 March 2020, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom niet gewoon via de homepage een abonnement afgesloten?

Geen idee of dat voor een verzorgingstehuis kan.

Waarom niet?

Als alle kamers / appartementen een eigen aansluiting hebben dan kun je gewoon een abonnement aansluiten via de website. Wellicht even via het personeel van het verzorgingshuis het aansluitings / kamer nummer van tante achterhalen.

Ik ga het proberen. Ontzettend bedankt dat je hebt gereageerd. Het is niet in mijn hoofd opgekomen :(.

Het zomernummer weet ik.

Probeer dan wel iemand van de techniek te pakken te krijgen, die ter zake kundig is, want uit mijn ervaring heeft het verzorgend personeel hier doorgaans geen kaas van gegeten. 

Hoi @MichèleM . Laat je weten hoe het afloopt?

In veel gevallen zijn er individuele aansluitingen in verzorgingstehuizen. Vaak is hier binnen zo'n instelling wel een aanspreekpunt. Mocht je toch méér vragen hebben, stel ze gerust. 

Het is mij (samen met.mijn zus) gelukt !

Ontzettend bedankt allemaal voor jullie hulp.

Jullie maken mijn dag goed!

 

Fijn om te lezen. Daar word ik ook vrolijk  van op deze grijze dinsdag.  Als er ooit andere vragen zijn, weet je ons te vinden.Â