Beantwoord

Volgens de wifimanager ben ik niet verbonden met het netwerk

  • 7 October 2021
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 2

Vorige week is bij mij glasvezel aangesloten. De snelheid hiervan valt tegen en op de iPad kan ik zien dat het Wifisignaal niet zo goed is.

Als ik de Wifiverbeteraar wil gebruiken, geeft deze aan dat ik niet verbonden ben met het netwerk. Dat ben ik dan wel.

Weet iemand hoe dat kan en hoe ik Wifi kan verbeteren?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Hanna_ 11 October 2021, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Okergeel,

We denken graag met je mee. Werkt de Wifi manager wel op andere apparaten, zoals bijvoorbeeld een mobiele telefoon? Gebruik je naast de Experia box ook nog andere Wifi apparatuur, zo ja welke apparatuur.

Wat is de snelheid als je bekabeld meet? 

Reputatie 2

Bedankt voor de reactie. Op andere apparaten gaat het ook mis bij het netwerk. 

Er is geen andere Wifi apparatuur, ik heb wel VPN.

Bekabeld zou ik niet weten, alles gaat hier viva Wifi, alleen de smart-tv niet.

 

Hallo @Okergeel dan zou ik de VPN maar even uitschakelen, dan herkent de wifimanager je thuisnetwerk wèl weer.

 

Reputatie 2

Hartelijk dank, JanD, ik heb de Wificheck op deze manier kunnen doen. Probleem is opgelost.

Hallo @Okergeel , graag gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +13

Bedankt voor de reactie. Op andere apparaten gaat het ook mis bij het netwerk. 

Er is geen andere Wifi apparatuur, ik heb wel VPN.

Bekabeld zou ik niet weten, alles gaat hier viva Wifi, alleen de smart-tv niet.

 

Hallo @Okergeel dan zou ik de VPN maar even uitschakelen, dan herkent de wifimanager je thuisnetwerk wèl weer.

Een VPN zorgt ervoor dat je ‘virtueel’ verbonden bent via een ander netwerk. Het klopt dus dat je met een VPN de Wifi manager niet kan gebruiken. 

Reputatie 2

Bedankt, Hanna, alles werkt nu weer uitstekend.