Vraag

Voor de tweede keer wordt apparatuur (ongewenst) toegestuurd

  • 16 March 2022
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik krijg vandaag voor de tweede keer bericht dat er apparatuur is toegestuurd. Een week of vier geleden heb ik voor het eerst apparatuur toegestuurd gekregen. Ik kreeg na een paar weken een brief met daarin een sticker om de apparatuur terug te sturen. Dat heb ik toen kort daarna gedaan.

Ik weet niet waarom ik apparatuur krijg toegestuurd, want ik had niets besteld. Ik blijf niet aan de gang met het terug sturen van apparatuur. Heb ook geen enkel bericht gekregen waarom ik de apparatuur toegestuurd krijg.

Mocht er een mogelijkheid bestaan om mijn abonnement om te zetten naar enkel een e-mail abonnement zodat ik mijn internet van een andere provider kan betrekken, dan hoor ik het graag. Ik heb nog een oude planet.nl e-mail adres wat ik graag wil behouden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

HI @xxx1961, welkom op het forum. 

Het is mij ook onduidelijk waarom je steeds apparatuur krijgt toegestuurd. Heb je onlangs iets aangepast in je abonnement, tv toegevoegd of verwijderd bijvoorbeeld? 

Mocht er een mogelijkheid bestaan om mijn abonnement om te zetten naar enkel een e-mail abonnement zodat ik mijn internet van een andere provider kan betrekken, dan hoor ik het graag. Ik heb nog een oude planet.nl e-mail adres wat ik graag wil behouden.

Dit is mogelijk, je blijft dan alleen een e-mail only abonnement behouden voor € 7,50 per maand. Dit kun je doen door 0800 0402 te bellen en inspreken dat je wilt opzeggen. Op het moment dat je de medewerker krijgt je te spreken duidelijk aangeven dat je over wilt naar een e-mail only, technisch is het namelijk geen opzegging maar een omzetting. Dus dit heel duidelijk aangeven! 

Ik kan me een bericht herinneren dat KPN mijn glasvezel abonnement heeft omgezet naar een nieuw abonnement. Ik kan dat nu niet meer terug vinden. Ik kan me niet herinneren dat daar iets in stond dat ik een nieuwe modem moest aansluiten. Ik heb het pakketje inmiddels ontvangen, maar laat het voorlopig maar even staan.

Â