Beantwoord

Vouchercode KPN shop niet geldig

  • 11 May 2021
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Vouchercode niet geldig. Dus eur 22,95 betaald voor ethernetkabel. Zou gratis zijn.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 13 May 2021, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Glasvezel 01, welkom op ons forum! Is de rode ethernetkabel voor de installatie van jouw glasvezel niet lang genoeg? Dan kun je met de vouchercode uit de “Start met aansluiten op glasvezel” e-mail gratis een langere ethernetkabel bestellen.

Is de rode kabel niet lang genoeg? Geen probleem! Op de dag dat je kan installeren, krijg je van ons een mail. In de e-mail met onderwerp "Start met aansluiten op glasvezel." zit een vouchercode. Hiermee kan je een gratis kabel bestellen in onze webshop. Je hebt hem dan de volgende werkdag in huis.

Bron: Sluit je modem aan op glasvezel

Ik begrijp dat de vouchercode bij jou als ‘ongeldig’ bestempeld werd, waardoor je alsnog zelf de kosten hebt moeten betalen voor de ethernetkabel. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.