Beantwoord

VPN verbinding pushen?

  • 7 July 2019
  • 10 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik heb mijzelf aangemeld bij dit forum om VPN verbinding tot stand te kunnen brengen. Volgens een medewerker zou dit nu in orde moeten komen. Hoe weet ik of het is gelukt, krijg ik bericht dat de firmware is gepusht?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 July 2019, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Euhm... VPN van waar naar waar?
Zodat ik gebruik kan maken van het netwerk van mijn werk op mijn thuiscomputer. Of bedoelde je meer technische gegevens? (ik heb er dus niet zoveel verstand van 😉
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@InekeY

Je kunt je aanmelden in dit topic ,zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/vpn-werkt-niet-meer-op-experiabox-v10a-468863/index24.html
Dank je Tycha, Ik heb een reactie achter gelaten. FF afwachten dus nu...
Reputatie 7
Badge +24
Als je dus een v10a hebt. Anders heeft dat niet zoveel zin...
Ja Nick, ik heb idd een experiabox V10A
Als je dus een v10a hebt. Anders heeft dat niet zoveel zin...
Hallo @Nick83 , volgens haar profiel is een V10a aanwezig.
Reputatie 7
Badge +11
Zo te zien bij haar forum profiel wel Nick👍

😅We waren allen tegelijk
Reputatie 7
Badge +24
Aha, ik wist niet dat ik het modem type van een ander kon zien👍
Reputatie 7
Badge +30
Aha, ik wist niet dat ik het modem type van een ander kon zien👍
Alleen als de ander dat in zijn of haar profiel heeft ingevuld :)


Welkom op het forum, Ineke! Ik heb zojuist in het algemene VPN topic gereageerd, dus het gaat helemaal in orde komen 🙂