Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelVPN verbinding pushen?
Ik heb mijzelf aangemeld bij dit forum om VPN verbinding tot stand te kunnen brengen. Volgens een medewerker zou dit nu in orde moeten komen. Hoe weet ik of het is gelukt, krijg ik bericht dat de firmware is gepusht?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Zodat ik gebruik kan maken van het netwerk van mijn werk op mijn thuiscomputer. Of bedoelde je meer technische gegevens? (ik heb er dus niet zoveel verstand van 😉
Welkom@InekeY
Je kunt je aanmelden in dit topic ,zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/vpn-werkt-niet-meer-op-experiabox-v10a-468863/index24.html
Je kunt je aanmelden in dit topic ,zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/vpn-werkt-niet-meer-op-experiabox-v10a-468863/index24.html
Dank je Tycha, Ik heb een reactie achter gelaten. FF afwachten dus nu...
Ja Nick, ik heb idd een experiabox V10A
A
Hallo
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.