Beantwoord

vraag nieuw abbonnement

  • 3 February 2020
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Badge

goedendag, ik overweeg om naar jullie over te stappen, echter ik heb enkele vragen welke ik graag beantwoord wil hebben voordat ik een overstap maak ivm problemen in het verleden. allereerst erg naar dat jullie geen e mail hebben en telefonisch heb ik slechte ervaringen bij jullie. Dus helaas moet het via dit medium...

Enkele jaren geleden wilde ik overstappen (niet gelukt) maar mijn schoonmoeder en wij bleken verward in het systeem te staan. Toen uren aan de telefoon gehangen en is niet goed gekomen. Ik wil graag dat jullie contact met mij op te nemen om te controleren of dit wel goed gaat komen. Was toen nare situatie welke ik niet nog een keer wil!

daarnaast hebben wij in huis nogal een rare telefoonaansluiting. Er lijkt geen aansluiting in de meterkast te zitten. Alleen op de bovenverdieping zit een telefoonaansluiting en verder nergens. Kan er dan wel worden overgestapt naar jullie. Indien er een nieuwe bekabeling o.i.d. nodig is, wie betaald deze kosten dan? en is er een indicatie te geven voor deze kosten?

In huis hebben wij meerdere TV's (kinderen, logeer etc) ik wil geen digitale ontvangers á 5 euro pm of digitenne. Is het nog mogelijk om via de COAX kabel tv te kijken of via een Chromecast en een app van jullie.

Hoor heel graag antwoorden op mijn vragen terug zodat ik kan overwegen of een overstap naar jullie zinvol gaat zijn. Alvast mijn hartelijk dank, groet Miranda

icon

Beste antwoord door Nadia 6 February 2020, 14:10

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Misschien een foute vraag hoor maar als het nu allemaal goed werkt waarom wil je overstappen? Welke provider heb je nu? Ik denk dat wel het één ander moet veranderen zoals de bekabeling bijvoorbeeld. Ook niet onbelangrijk is de snelheid die maximaal haalbaar is op je adres. Dat kan je hier vinden https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl 

Badge

Misschien een foute vraag hoor maar als het nu allemaal goed werkt waarom wil je overstappen? Welke provider heb je nu? Ik denk dat wel het één ander moet veranderen zoals de bekabeling bijvoorbeeld. Ook niet onbelangrijk is de snelheid die maximaal haalbaar is op je adres. Dat kan je hier vinden https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl 


nou het werkt nu dus niet. Ik zit bij Ziggo en dit is groot drama.

jaren geleden geprobeerd over te stappen naar KPN, ook dat was drama. Maar wil het nu toch eens goed onderzoeken.

Badge +19

Ok ik snap het. Allereerst is het belangrijk om na te gaan welke snelheid er haalbaar is. Wat zegt de site die ik eerder aangaf?

Wat is nu bij Ziggo het drama wat werkt niet? Wat verwacht je dat via KPN anders/beter zal zijn?

Coax gaat het niet worden als je in Brabant woont is Trined een optie, daar zijn meerdere tv's via coax aan te sluiten ideaal geen kabels vervangen internet toegang gaat via glasvezel. Dit moet uiteraard wel beschikbaar zijn op je adres.

Via een app en chromecast is geen probleem als de toestellen niet te oud zijn.

Het staat en valt deels met wat er mogelijk is de link die Joep deelt kan veel duidelijk maken.

Of de bestel site zelf

 

 

Reputatie 7

Hallo @verkadekoekje, welkom op het KPN forum. We vinden het fijn dat je overweegt om klant bij ons te worden. Dank daarvoor. 
We willen je zoveel mogelijk uit handen nemen, om de overstap zo soepel mogelijk te maken. Toch, verwachten we dat de contractant zelf ook een bijdrage levert om de woning geschikt te maken, optimaliseert voor internet en tv diensten.

Om je te helpen, leveren we onderstaande;

  • Om dubbele abonnementskosten te voorkomen, kun je gebruik maken van de KPN overstapservice. Hiermee zeggen wij je huidige contract op bij je huidige provider en zorgen dat je op tijd bent verbonden op ons netwerk.  
  • Voor het beste draadloze internet. Nu tijdelijk twee KPN SuperWifi punten cadeau (t.w.v. 149,-) bij KPN SuperWifi bij KPN Internet Hussel aanrader! 
  • Installatiepakket met een (4k) tv-ontvanger + bluetooth afstandsbediening. Dus je tv-ontvanger hoeft niet in het zicht te staan.
  • 14 dagen bedenktijd na installatie van het pakket. Hierdoor heb je de mogelijkheid om het eerst uit te proberen. Werkt het niet naar wens, dan kun je het contract alsnog beëindigen.
  •  De iTV app van KPN mét Chromecast ondersteuning. 

Op jouw adres is een aansluiting mogelijk, maar het ISRA-punt bevindt zich op de eerste verdieping? Voor het verplaatsen van de hoofdaansluiting zijn kosten verbonden. Hoeveel het precies gaat kosten? Is afhankelijk van je wensen en de werkzaamheden. Voor de opdracht kun je een offerte aanvragen op: Mijnaansluiting.nl.  Deze site is een initiatief van verschillende netbeheerders, waterbedrijven en leveranciers van warmte of media en telecom. 

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. We horen graag van je als je nog vragen hebt :)

Reputatie 7

Hey @verkadekoekje, we hebben al een tijdje niks meer van je gehoord. Heb je wat aan bovenstaande adviezen en uitleg gehad? Als er nog vragen zijn, laat het weten. We helpen je graag :) 

Reageer