Beantwoord

Vraag over einddatum contract

  • 27 March 2024
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

In mijn KPN staat einddatum contract 16-05-2024 (zie foto). Betekent dit dat mijn huidige internetabonnement loopt t/m 15 mei en per 16 mei niet meer geldt, of dat mijn huidige internetabonnement loopt t/m 16 mei en op 17 mei niet meer geldt?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 March 2024, 18:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @pnleh421 , welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Je bent in het verleden waarschijnlijk een een- of tweejarig contract aangegaan met KPN over de levering van hun diensten. Gedurende die periode kon je dat contract niet zomaar opzeggen. Nadat de einddatum is verstreken, blijft KPN haar diensten gewoon leveren, maar het loont altijd om eventjes te kijken of er een verlengaanbieding is.
Je legt dan weer een contract vast voor een bepaalde periode. Als je dat liever niet wil, dan kan je gewoon niets doen en blijft KPN haar diensten aanbieden. Je kan dan elk moment opzeggen, overstappen of verlengen.

Reputatie 7
Badge +20

Na de einddatum wordt het stilzwijgend per dag verlengt.

Je kan dan ook per dag opzeggen.

Zonder wijzigingen loopt het contract gewoon door.

 

 

Dat is geen antwoord op de vraag van @pnleh421  @joop2011 en @XS4-Arjan .

Je abo loopt tot en met 15 mei 2024 en wordt daarna stilzwijgend verlengd met de opzegtermijn van 1 maand @pnleh421 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @pnleh421 ,

Jouw abonnement loopt tot en met 16 mei 2024. Daarna loopt het abonnement ongewijzigd door en kun je eventueel opzeggen met een opzegtermijn van één maand. 

Je kunt eventueel ook opzeggen per 17 mei 2024, maar dat moet dan uiterlijk op 17 april 2024 door jou gedaan worden. 
 

Wat ook nog kan, is verlengen. Dan ontvang je tegenwoordig vaak een tijdelijke korting, maar dan zit je wel weer één of twee jaar aan een contract vast. 


 

Dank allemaal voor jullie antwoorden en tips!

Reputatie 7
Badge +20

Dat is geen antwoord op de vraag van @pnleh421  @joop2011 en @XS4-Arjan .

Je abo loopt tot en met 15 mei 2024 en wordt daarna stilzwijgend verlengd met de opzegtermijn van 1 maand @pnleh421 

 

Maar @N.N. , dat schijf ik toch ook. 

Reageer