Beantwoord

Vraag over ophalen nieuwe Experia Box

  • 22 August 2020
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

Goedemorgen, gisteren heb ik contact gehad over dat het beeld steeds vastliep van de tv. Er zou een nieuwe modem klaargelegd worden om maandag op te halen. Internet werkte gisteren nog wel. Nu werkt ook het internet niet meer. Ik heb twee Vragen:

  1. Waarom heb ik geen bevestigings sms ontvangen?
  2. kan ik vandaag een modum ophalen gezien we hier maandag weer aan het werk moeten vanuit huis?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Melanie1204 25 August 2020, 14:25

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Ik ben bang dat er iets mis is gegaan. Maar stilstaand beeld door een modem lijkt mij niet zo voor de hand liggend eerlijk gezegd. Wel type modem heb je nu? Welke lampjes branden en welke kleuren? Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Melanie1204 en welkom hier op het forum!

 

Ook ik ben bang dat er hier iets niet helemaal goed is gegaan; normaal gesproken ontvang je namelijk altijd een sms ter bevestiging dus goed dat je dit aankaart. Is alles inmiddels geregeld of speelt het probleem nog steeds? Mocht het probleem onverhoopt nog steeds niet zijn verholpen dan kijk ik graag eens met je mee. Zou je daarvoor je (forum) profiel in willen vullen zodat ik je klantdossier kan raadplegen? Alvast bedankt!

Vandaag is er een monteur langs geweest. Alles is vervangen dus wij zijn weer in de lucht. 

Reputatie 7
Badge +12

Fijn om te lezen @Melanie1204 en bedankt voor het terugkoppelen, wordt gewaardeerd! Ik ga het topic bij deze sluiten. Mocht je ons nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten. Voor nu rest me niks anders dan je nog een mooie dag toe te wensen :)

Reageer