Beantwoord

Vragen over verhuizing

  • 20 April 2021
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Beste,

 

Binnenkort ga ik verhuizen en heb een aantal vragen:

hoe lang duurt het voordat de verhuizing van internet is gerealiseerd?

is het mogelijk om tijdelijk op 2 adressen internet te krijgen?

hoe zit het met de experia box die ik in bezit heb, neem ik die mee naar mijn nieuwe woning?

hoe zit het met glasvezel, neem ik ook de stopcontact mee voor het glasvezelaansluitpunt.

alvast bedankt

groet 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 April 2021, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Fou. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vragen van te voren besteld. :blush:

hoe lang duurt het voordat de verhuizing van internet is gerealiseerd?

Je kan het beste 3 weken van te voren een verhuizing doorgeven door contact op te nemen met onze Klantenservice (0800 0402). Hoe eerder, hoe beter.  

 

is het mogelijk om tijdelijk op 2 adressen internet te krijgen?

Helaas is dat niet mogelijk.

 

hoe zit het met de experia box die ik in bezit heb, neem ik die mee naar mijn nieuwe woning?

In de bevestiging van je verhuizing kun je precies lezen wat jij met je KPN apparatuur moet doen, meenemen of terugsturen.

 

hoe zit het met glasvezel, neem ik ook de stopcontact mee voor het glasvezelaansluitpunt.

Alleen de ExperiaBox is voldoende. Het glasvezelaansluitpunt en de stroomadapter hoort bij de woning zelf. 

 

Als je verder nog andere vragen hebt dan hoor ik dat graag. Je kan deze vragen natuurlijk ook stellen in het telefoongesprek met onze klantenservice om jouw verhuizing door te geven