Beantwoord

Vroegtijdige opzegging abonnement

  • 1 December 2020
  • 10 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik stap op 11/12 december over naar een andere provider. Heb daar bevestiging van gehad van KPN en ook van nieuwe provider. KPN heeft vandaag mijn abonnement afgesloten zonder mij en nieuwe provider te berichten. Installatiebedrijf van nieuwe provider kan op z’n vroegst pas volgende week dinsdag komen. Ik zit nu een week zonder internet en tv. Ik heb de helpdeskmedewerker een uur geleden verzocht om het abonnement te herstellen, maar ik werd potverdorie gewoon gechanteerd!!!  Dat kan alleen meneer als u bij de KPN blijft en uw abonnement verlengt. Het moet toch niet gekker worden! En de helpdesk medewerkers maar vragen waarom ik weg wil bij KPN. Dit is nog een klein topje van de ijsberg. Schandalig! 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 December 2020, 20:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi JVV55, welkom hier. 

Hier gaat zo te lezen iets mis. Zou ik mee mogen kijken zodat ik concreet iets erover kan zeggen? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Alex_P heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic 'Vroegtijdige opzegging abonnement'. 
 

ik zie reactie nergens staan😗

Reputatie 6
Badge +9

Alex_P heeft een nieuwe reactie geplaatst in het topic 'Vroegtijdige opzegging abonnement'. 
 

ik zie reactie nergens staan😗

Die staat gewoon boven jouw reactie.
Heb je forumprofiel aangevuld?

Kzie het nu staan😉 Kmoet ff m’n profiel verder invullen. Thnx

Profiel ingevuld. Net weer iemand vd helpdesk van KPN gesproken, die heeft het teruggekoppeld met de Afd. Opzeggingen en helaas kan het abonnement niet meer geactiveerd worden. Kmoet nieuwe provider vragen voor een gratis databundel om periode te overbruggen. Maar waarom zou de nieuwe provider dit doen als de oorzaak vh probleem bij KPN ligt. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, zoals afgesproken laat ik je nog weten waar je de router op kunt halen, zie hieronder. Dit kan na 15 uur op 3 december, helaas is het me niet gelukt om dit morgen bij jou te krijgen. 

Naam Servicepunt: Total
Straat en huisnr: Westeind 2
Postcode en plaats: 5245NL Rosmalen

Super! Dank voor de goede service!

Tzit allemaal niet mee. Met een dag vertraging KPN noodpakket ontvangen. Mobiele WiFi werkt, alleen digitennezie ik alleen NPO 1,2 en 3. Net helpdesk gebeld en duurt 24 uur om andere zenders te activeren😢

Nou, 24 uur verder en nog steeds geen digitenne via jullie geweldige noodpakket. Goed bezig KPN!!! En jullie je maar afvragen, waarom ik bij KPN weg wil. Gek hè! Doe maar geen moeite meer om het op te lossen, tgaat jullie toch niet lukken. 
Met vriendelijke groet, 

Een ooit zeer tevreden klant.

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, ik lees je bericht nu pas. Hoewel het om nog maar 2 dagen gaat, is dit inmiddels nog steeds niet geactiveerd? Anders ga ik me er weer mee bemoeien.