Beantwoord

Waar huidige internetsnelheid in mijn profiel terug te vinden

  • 21 December 2021
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Badge

Wij hadden een abonnement bij Telfort glasvezel. Waar de Up- en Downloadsnelheid beiden 50Mbit/s waren. Als ik nu kijk in de KPN App blijkt het abonnement 5Mbit/s Down en 5MBit/s Up te zijn. 

Dus ik ben qua snelheid achteruit gegaan. 

Ik zi enu staan dat de einddatum van het contract 25-04-2020 was. Is dit de reden dat e.e.a. terug geschroefd is?

Als ik nu naar mijn huidig abonnement kijk zit daar een Combivoordeel van € 5,- in en korting op de Internet en Interactieve TV.

Als ik dan nu weer terug wil naar mijn oude internetsnelheid ga ik maandelijks meer betalen, maar verlies ik dan de hierboven vermelde voordelen?

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 December 2021, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Aspire , dan staat het vast fout in de app, als je bekabeld een speedtest doet moet je gewoon die 50/50 kunnen zien of daaromtrent.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Aspire, welkom terug! 
Je had je profiel al ingevuld dus ik heb het meteen even voor je gecheckt. Ik zie zo snel niet waar je 5Mbit/s ziet staan maar de langzaamste abonnementen die we aanbieden zijn 50Mbit/s, ik denk dat het inderdaad een fout in de app is.

Met je glasvezelaansluiting zou je de 50Mbit/s ook makkelijk moeten halen via de kabel. Als je via wifi veel minder haalt is het wellicht de moeite waard onze online wifimanager eens te doorlopen!

Waarom wordt de feitelijke vraag, waar vind ik mijn internetsnelheid terug in mijn profiel?