Beantwoord

waar is order bezorgd?

  • 12 February 2020
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Beste KPN,

Na een bestelling van KPN hussel voor tv en internetpakket heb ik een sms ontvangen dat het pakket bezorgd zou zijn.

echter heb ik aangegeven dat ik dit pakket na 1 mei 2020 op het opgegeven adres wil ontvangen.

uiteraard contact hierover gehad en jullie gingen ermee aan de slag.

nu is het radio stilte en vroeg ik mij af waar is het pakket bezorgd want de bouw van onze nieuwe woning is nog niet af en het adres is nog niet gekoppeld.

De order is ****

 

groet,

john v noort

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 February 2020, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi John, welkom op het forum! Ik heb je klantnummer even verborgen in verband met privacy. Aan de hand daarvan heb ik wel gelijk kunnen kijken hoe dit zit. Het pakket wordt over het algemeen binnen enkele dagen na bestellen verzonden. Dit om te zorgen dat je dit ook ruim op tijd in huis hebt. Het is verzonden naar het adres waarop je besteld hebt. Ik zie hier dat PostNL inderdaad aangeeft het pakket bezorgd te hebben. Maar, als je huis er nog niet is, dan is het duidelijk niet daar bezorgd. In dat soort gevallen komt het pakket terug bij ons. Er wordt niet automatisch opnieuw verstuurd. Neem dan ook een dag of twee, drie voor je in het nieuwe huis kan even weer contact op. Dat kan hier op het forum, of via telefoon/chat. Dan sturen we dan een nieuw pakket op.