Beste mensen.
ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Ik heb in 2 weken tijd (zonder te overdrijven) ongeveer 10x gechat en 3x gebeld. Ik heb 2 mobiele nummer, tv en internet. Mijn WiFi werkt gewoonweg kut! Ik heb elke keer iemand van jullie helpdesk die keurig zijn protocol afwerkt. Eerst zegt hoe vervelend het allemaal is en vervolgens met kut oplossingen komt die ik al 100x heb geprobeerd en heb gehoord. Niks werkt. Stuk of 7x de WiFi manager gedaan. Krijg dan dat er een monteur wordt geadviseerd. Daar staat dan weer onder dat dit door Corona niet kan. Ik heb al 3x een switch aangevraagd. Dit wordt niet verstuurd of geleverd. Er worden WiFi versterkers beloofd. Niet geleverd. Als ik daarover bel krijg ik hetzelfde verhaal als altijd.
heb gebeld met Kim, M, Himme en de rest weet ik al niet eens meer. Ik betaal 62 euro. Sinds 1 juli betaal ik klaarblijkelijk ineens 65 euro en moest ik zelf lezen in een bericht op internet dat jullie de kosten verhogen.
Ik ga niet meer bellen met jullie omdat ik niks kan aantonen wat beloofd wordt. Ik verwacht nu dat jullie deze week (!!!) de beloofde artikelen leveren en met een goede oplossing komen. Nieuwe klanten kunnen Super WiFi krijgen maar bestaande klanten die al 20 jaar klant zijn moeten het maar uitzoeken?
mocht het deze week niet zijn geregeld zoeken jullie het maar uit en betaal ik geen cent meer en sluit ik al mijn contracten met jullie.