Beantwoord

Waarom betaald je als vaste klant meer?

  • 24 November 2020
  • 8 reacties
  • 324 keer bekeken

Hoe kan het dat ik voor internet en tv ipv de altijd betaalde 47.50 nu 48.63 betaal terwijl als ik exact het zelfde pakket opnieuw afsluit ik het af kan sluiten voor wederom 47.50. Erg vreemd en niet terecht natuurlijk om 47.50  bij een bestaande klant te verhogen terwijl pakket voor 47.50 verkocht wordt.

Hoe kunnen we dit oplossen? 

Grtjs Jaimy

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 November 2020, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jaimyke ,

Als je een ouder abonnement afneemt (dus geen KPN Hussel), dan is jouw abonnement een tijdje terug verhoogd met het inflatiepercentage. Dit gebeurt jaarlijks. 
 

Mogelijk is KPN Hussel nu goedkoper voor jou en kun je overstappen op KPN Hussel. Let er dan wel op dat je soms nog voordeeltjes hebt bij oude pakketten die je bij KPN Hussel niet hebt. Denk bv aan een gratis zenderpakket. 
 

Overstappen op KPN Hussel kan via Mijn KPN of door bv te bellen naar 0800-0402.

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 

Ik kom van telfort af en meteen erna gingen de kosten omhoog terwijl het nog voor 47.50 op kpn wordt aangeboden. Wat ik weet heb ik hussel ik heb ook 2 mobile telefoons contracten bij kpn. Vind dit niet echt klantvriendelijk zeker niet naar telfort klanten toe waar de kosten nooit omhoog gingen. Betaalde jaren 47.50 voor tv en internet en 12.95 voor mijn mobiel 

Heeft u zelf de overstap van Telfort gemaakt of bent u automatisch overgegaan. Daarin zit wel een verschil.

Reputatie 7
Badge +28

Ik kom van telfort af en meteen erna gingen de kosten omhoog terwijl het nog voor 47.50 op kpn wordt aangeboden. Wat ik weet heb ik hussel ik heb ook 2 mobile telefoons contracten bij kpn. Vind dit niet echt klantvriendelijk zeker niet naar telfort klanten toe waar de kosten nooit omhoog gingen. Betaalde jaren 47.50 voor tv en internet en 12.95 voor mijn mobiel 

Je hebt nu geen Hussel thuis, maar wel een oud Telfort abonnement. Zoals je kunt teruglezen in mijn eerdere reactie zou je nu kunnen overstappen naar KPN Hussel. Maar dan ben je minimaal 52,50 kwijt voor internet en TV. Je bent nu dus nog steeds duidelijk goedkoper dan een standaard KPN-abonnement.

Aan de jaarlijkse verhoging ivm inflatie is geen ontkomen aan. Alles wordt elk jaar duurder, dus ook dit abonnement. 

@ Jeroen, telfort is overgegaan naar volledig Kpn dus niet zelf overgestapt.

@ Noordzee ja geloof je wel maar waar maken telfort klanten die over genomen zijn dan gebruik van? En waar staan daar de kosten dan van? Want bij telfort bleven die stabiel. En die 47. 50 is dat bij kpn dan enkel internet?

@Jaimyke 

Ik heb mij vergist ik dacht ergens gelezen te hebben dat u direct na de overname 10 euro meer ging betalen. Het zal wel een ander topic zijn geweest.

Reputatie 7
Badge +28

@ Jeroen, telfort is overgegaan naar volledig Kpn dus niet zelf overgestapt.

@ Noordzee ja geloof je wel maar waar maken telfort klanten die over genomen zijn dan gebruik van? En waar staan daar de kosten dan van? Want bij telfort bleven die stabiel. En die 47. 50 is dat bij kpn dan enkel internet?

@Jaimyke 

Nee, bij KPN betaal je 42,50 voor het goedkoopste internetabonnement en 10,00 voor het goedkoopste TV-abonnement: Totaal dus 52,50. Zie verder het plaatje in mijn eerste reactie voor alle aanvullingsmogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +24

En die 47. 50 is dat bij kpn dan enkel internet?

Ja, enkel internet. 100 mbit. Verder niets erbij.

50 mbit kost € 42,50.

De eerste tv ontvanger kost 10 euro bij KPN. Bovenop die € 47,50 of € 42,50 dus. De 2de ontvanger 5 euro.