Beantwoord

Waarom geen aanbod voor de 2400 repeater bij een Fritzbox (ipv SuperWifi)?

  • 8 March 2021
  • 8 reacties
  • 432 keer bekeken

Ik wil overstappen (van Ziggo) naar glasvezel van KPN én een Fritzbox bestellen.
Hiervoor kan ik kiezen uit een set van 2 gratis SuperWiFi's maar ik kan nergens aangeven dat ik
daarvoor in de plaats de 2400 repeaters wil.

Dit terwijl KPN zelf het onderstaande op hun website aangeeft bij de extra informatie van de Fritzbox:

“ Nog sterkere wifi met de FRITZ!Box kan met de FRITZ!Repeater 2400, ook verkrijgbaar bij KPN. Deze FRITZ!Repeater 2400 werkt met mesh-technologie en werkt het beste samen met de FRITZ!Box (beter dan SuperWifi). “

Waarom is er geen aanbod van de 2400 Repeater als je voor een Fritzbox kiest?

Beste KPN, graag uitleg (en liever een nieuw aanbod)!!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 March 2021, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Tja, het aanbod is superwifi of een korting op de abonnements kosten, neem je de korting en koop je de 2400, zijn best voor een leuke prijs te vinden, of nog beter, je pakt de 3000, die zijn nog beter.

KPN gaat echt geen aanbieding doen anders dan je zelf kunt kiezen.

 

Bedankt voor je reactie! Klopt heb 20 min met de klantenservice aan de lijn gehangen, conclusie: korting of de "SuperWiFi".

Ik ga denk ik voor de 3000 en eventueel een Netgear switch om alle bedraade apparaten aan te sluiten (GS310TP). 

Reputatie 7

Hoi @Vragen-van-Rudi, welkom bij ons op het forum. Bij de aanbieding is de keuze inderdaad tussen de korting of de SuperWifi, de Fritz!Repeater is daar geen onderdeel van. Die repeater is wel verkrijgbaar bij ons zoals je las, die is te vinden in onze webshop. Het is wel een goed idee, we geven jouw signaal door en wie weet wordt het bij een toekomstige actie wel mogelijk.

Jasper, bedankt voor je antwoord.

Helaas heb ik er dan niets aan maar voor toekomstige klanten is dit een veel beter aanbod. Bovendien zijn 2 2400 repeaters goedkoper (en beter afgestemd op de Fritzbox mesh) dan de de 2 SuperWiFi's... (ca 160 € ipv 199).

Het is wel jammer dat hier niet beter over is nagedacht.

Reputatie 7
Badge +24

De SuperWiFi's kosten 149 euro.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=290

Die 199 euro is een fictieve prijs die nog nooit iemand heeft hoeven te betalen. Gewoon marketing.

Voor die prijs vind je ook wel 2 Fritzen 2400 op het WWW.

En daarbij, ik zou liever 200 euro in de Fritzen stoppen dan 100 in de super wifi die doordat KPN de firmware aanpast en de controle houd een stuk minder presteren en aanpasbaar zijn.

En daarbij, die super wifi's kosten KPN misschien wel de helft minder aan inkoop dan de Fritz, zolang je dat niet weet weet je ook niet wat KPN nu eigenlijk weggeeft bij die aanbiedingen.

Vandaag wordt er een 2400 én een 3000 repeater bezorgd! :relaxed:

Dat zijn nog eens berichten, super dingetjes zeker als je ze bedraad aansluit.