Beantwoord

waarom gooit kpn er maar weer! eens uit tijdens chat?

  • 3 April 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb meerdere problemen momenteel met kpn.. Als ik dat daar via de chat kenbaar maak wat het is word me gezegd dat men er mee bezig is of word simpelweg van de chat af gegooid.. dat lijkt mij niet heel erg klantvriendelijk medewerkers kpn..  Mijn vraag is vrij simpel, er werken bepaalde dingen niet nu via mijn kpn en als je daar vervolgens naar gevraagd word of, je vraag doorgeschakeld naar iemand die het wel zou moeten weten en die weet het ook niet. dan bel je een nummer die niet bereikbaar is en als laatste chat je met iemand die je midden in het gesprek de chat sluit..

Kan u wel vertellen dat ik hier niet heel tevreden over ben..

Ik zou u willen adviseren als kpn zijnde om dit soort vreemde manieren om trouwe klanten af te wimpelen niet echt alswelkom worden gezien.

Een zeer ontevrden klant.

 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 3 April 2020, 23:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Leg hier het probleem of problemen neer

En we kunnen je misschien helpen

En de webcare kan in grijpen om te helpen

nee ik ben niet van kpn maar mede forum lid

1 niet kunnen aanmelden bij wifimanager

2 kpn veilig zit in het pakket hussel, is niet te installeren.

3 je word binnen 2 uur terug gebeld en dat gebeurd niet. Dat is een belofte die niet na gekomen word en dat is iets wat ik zeker niet als klantvriendelijk vind.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Probeer eens met een andere browser

moet gewoon werken

Kpn veilig

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Hoi @Ronnie1234 . Welkom op het forum.

Ik zie dat @peter-keetfm al een paar zeer goede tips heeft gegeven. Is het daarmee gelukt? Welke browser gebruik je nu?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.