Beantwoord

Waarom is jullie website gebouwd als een doolhof?

  • 5 April 2021
  • 29 reacties
  • 254 keer bekeken

Ik blijf maar doorklikken, maar kan niets vinden. 

icon

Beste antwoord door RBxx 5 April 2021, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @RH21 

Wat zoek je precies?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RH21 
't Zou handiger zijn als je gelijk verteld waar je op zoek naar bent.
Gokje: telefoonnummer?
Dat is 0800 0402

Dank Dennis en Huistijger! Het was eigenlijk geen vraag, maar een klacht.

Heb uiteindelijk een tel nr via Google gevonden. Vind het jammer dat ik de site moet verlaten om het te kunnen vinden..

Reputatie 7
Badge +22

Beste @RH21

Via deze formulier kun je klacht indienen, maar kunnen we je ook eventueel hier op het Forum helpen met jou klacht?

Reputatie 7
Badge +21

Misschien een schrale troost voor je @RH21 
De site van Ziggo is ook zo moeilijk voor het vinden van een telefoonnummer.
't Is mij ook  een raadsel waarom dat zo verstopt moet zijn, ze willen zeker geen abonnementen verkopen…

Er is wel een trucje om er snel achter te komen:
Ga naar de bestelpagina Internet en TV, vul niets in en het duurt niet lang of er verschijnt rechtsboven het telefoonnummer in beeld.
 

Reputatie 7
Badge +28

Heb uiteindelijk een tel nr via Google gevonden. Vind het jammer dat ik de site moet verlaten om het te kunnen vinden..

Ik blijf maar doorklikken, maar kan niets vinden. 

De reden dat KPN het telefoonnummer extra goed verstopt heeft, is dat KPN liever heeft dat jijzelf het antwoord op jouw vraag vind op de website.  Want op de website is natuurlijk al best veel te vinden. 

De toegang tot de chat is ook best lastig te vinden. 

En wil je op voor de bonus? Vind dan maar eens het online klachtenformulier ! 

 

En het rare is dat toch dagelijks vele duizenden mensen bellen met het nummer 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +28

 Het was eigenlijk geen vraag, maar een klacht.

 

@RH21 @Dennis Schreve @huistijger 

Uitdaging ! 

Ik geef jullie vijf minuten de tijd om een directe link naar het online klachtenformulier te posten. 

(Anders doe ik het zo….. :joy::joy:

Reputatie 7
Badge +21

Heb uiteindelijk een tel nr via Google gevonden. 

Hallo @RH21 welk nummer heb je gevonden? 

Hopelijk geen duur 090x nummer voor €1,00 per minuut.
KPN klantenservice via 0800 0402 is gratis.

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (telefoon en chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

Reputatie 7

Deze?

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm

Reputatie 7
Badge +28

@RBxx

Jij mag niet meedoen met de uitdaging ! :wink:

 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, dat is niet het formulier wat ik bedoel. 

Maar de uitdaging was ook eigenlijk voor drie anderen bedoeld. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Het was eigenlijk geen vraag, maar een klacht.

 

Vijf minuten zijn voorbij…..

Een klacht kun je op deze manier via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Reputatie 7
Badge +28

Die link leidt uiteindelijk na doorklikken naar het telefoonnummer of de chat. 

Maar er is dus ook een speciaal klachtenformulier. 

(Extreem goed verstopt !) 

Reputatie 7
Badge +21

Ik lees het nu pas, maar was er toch niet op ingegaan
Een flinke hagelbui op dit moment in Leeuwarden.
Dikke hagelstenen

RH21: Heb uiteindelijk een tel nr via Google gevonden

Let wel op dat je dan niet via een duur 18xy of 0900-wxyz nummer belt!

Maar gewoon via het gratis kpn nummer 0800-0402.

 

… website gebouwd als een doolhof?

Die ellende vind ik nou van de site van Ziggo. En bij andere providers, als T-mobile waar ik ook vaak kijk, is het niet veel beter.

Reputatie 7
Badge +22

Maar er is dus ook een speciaal klachtenformulier. 

(Extreem goed verstopt !) 

Ik vind het gewoon raar dat ze een klachtenformulier extreem goed verstoppen. Of je geen klacht mag indienen. 🙈

Reputatie 7
Badge +22

Ik lees het nu pas, maar was er toch niet op ingegaan
Een flinke hagelbui op dit moment in Leeuwarden.
Dikke hagelstenen

Hier schijnt de zon @huistijger, geen schade door die dikke hagelstenen?

Reputatie 7
Badge +21

Nee, zo dik waren ze nu ook weer niet @Dennis Schreve , 't is overgaan in natte sneeuw en nu schijnt de zon weer vrolijk.
'Heb bruinebonensoep gemaakt die is bijna klaar, visite is welkom maar niet raadzaam :yum:

Reputatie 7
Badge +28

 

… website gebouwd als een doolhof?

Die ellende vind ik nou van de site van Ziggo. En bij andere providers, als T-mobile waar ik ook vaak kijk, is het niet veel beter.

 

Dan heb ik nu een uitdaging voor @PeterG , @wjb , @RBxx en andere KPN-website-tijgers…

Wie kan er stapsgewijs beschrijven hoe je van : 

https://www.kpn.com

komt naar : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

?

 

Jullie krijgen tot 17.30 de tijd… :relaxed::sunglasses:

 

Reputatie 7

Er is geen pad die van https://www.kpn.com naar https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm loopt.

Reputatie 7
Badge +28

HaHaHa, 

Dat pad met diverse klikken .is er wel. Maar ik moest ook goed zoeken, nadat ik hier een keer een vraag over kreeg van CorL.

Reputatie 7
Badge +28

@wjb 

Voor de eerlijkheid. Eén van de stappen is iets intypen in de zoekfunctie op de website. 

Eén van de stappen is iets intypen in de zoekfunctie op de website.

Dus is er géén klikpad….

Reputatie 7
Badge +28

Eén van de stappen is iets intypen in de zoekfunctie op de website.

Dus is er géén klikpad….

En toch moet je klikken. Alleen via de zoekfunctie kom je er niet. 

Reputatie 7
Badge +28

Maar ik beschouw jullie drie (PeterG, wjb en @RBxx ) als misschien wel de meest ervaren spoorzoekers in het KPN-doolhof. Dus jullie kunnen het ! Nog een half uur…...