Beantwoord

Waarom moet er een monteur langskomen voor KPN Hussel

  • 30 January 2020
  • 3 reacties
  • 349 keer bekeken

Ik heb zeker 4 jaar KPN alles in 1 via glasvezel. Nu heb ik een nieuwe abbo afgesloten voor Hussel en moet er een monteur langskomen? waarom. Alles is al aanwezig en actief. (immers reeds 4 jaar op glasvezel.)

En ik wil mijn e-mailadressen van KPN behouden/overnemen naar nieuw abonnement? Hoe moet ik dat regelen?

icon

Beste antwoord door wjb 30 January 2020, 16:04

Bekijk origineel

3 reacties

@tvdbelt   dat is waarschijnlijk t zelfde als bij mij,  zij hallen de aansluitng los, maken die schoon , en controleren.  dat is iets tussen kpn en installatiebedrijf contract/overeenkomst. (werd mij verteld) 

Reputatie 7

Alles is al aanwezig en actief. (immers reeds 4 jaar op glasvezel.)

Heb je ooit al eens een glasvezelabonnement met een snelheid boven 100Mbps gehad?

Zo nee, dan zou het kunnen zijn dat jij een zogenaamde EoF aansluiting hebt die nog omgezet moet worden naar GoF om zo geschikt te zijn voor snelheden tot 1Gbps. Daarbij zou het kunnen zijn dat ook jouw NTU vervangen moet worden.

 

En ik wil mijn e-mailadressen van KPN behouden/overnemen naar nieuw abonnement? Hoe moet ik dat regelen?

Als het goed is gaan die automatisch mee. Je houdt waarschijnlijk zelfs hetzelfde klantnummer.

Reputatie 7
Badge +18

Ik zie dat wjb het antwoord al heeft gegeven. :slight_smile:  Als je het huidige abonnement gewijzigd hebt naar een Hussel abonnement, dan blijven je e-mail adressen inderdaad bewaard. Mocht je een volledig nieuw abonnement aan hebben gevraagd, dan gaan deze niet mee. Je kunt deze e-mail adressen dan wel opnieuw als aliassen aanvragen via je MijnKPN (er moet dan nog wel een reservering af, hiervoor kun je mij berichten mocht dit nodig zijn). 

Reageer