Beantwoord

Waarom wordt mijn blog geblokkeerd?

  • 24 April 2020
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

I heb een blog geschreven en een vriendin van mij die het wilde elzen kreeg de volgende melding. Mijn website is niet schadelijk en bevat ook geen schadelijke content. Het is immers een webshop voor kinderspeelgoed. Wat is hier de oplossing voor? Want ik verlies alleen maar bezoekers hierdoor.

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 April 2020, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @M1GST4R , ik kan de bewuste website gewoon bereiken met Edge.

Misschien kan je vriendin een andere browser proberen?

 

ja dat kan ik, maar ik kan de mensen die ik niet ken die deze boodschap niet vragen om een andere brwoser te gebruiken, snap je? 

Reputatie 7
Badge +16

@M1GST4R Ik kan er hier ook gewoon op hoor, ik heb alleen geen KPN Veilig. Maar voor Eset ben je goedgekeurd. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @M1GST4R, dat is inderdaad niet wat je wilt.  Je kunt jouw website delen met F-Secure, de partij die KPN Veilig beheert. Je kunt aan hen aangeven dat de site onterecht geblokkeerd wordt. 

KPN blokkeert 'm niet. Hier zie ik ‘m ook. Ook die blogpagina is hier gewoon beschikbaar. Firefox. Windows 10.

Ze kan eerst misschien maar eens cookies opschonen.

Heeft ze nog een andere Windows besturing dan 10 ?! Nieuwe PC kopen want die andere worden niet meer ondersteund. Diverse sites (hosters) blokkeren daar ook op.