Vraag

Waarom zou ik voor KPN kiezen?

  • 28 March 2024
  • 8 reacties
  • 200 keer bekeken

Er zijn super veel bedrijven zoals kpn, Maar waarom zou ik nou voor kpn kiezen,

Wat heeft kpn dat anderen niet hebben.


8 reacties

Badge +19

Dat ligt er helemaal aan welke eisen je stelt en wat er leverbaar is op jouw adres. Uiteraard is er wel wat verschil in kwaliteit. Veel mensen kiezen voor kpn omdat ze het tv gedeelte prettig vinden. 

Reputatie 7
Badge +20
  1. Als je glasvezel hebt, dan is KPN een goede partner.
  1. Betrouwbaar. (ook op koper)

En de uiteindelijke keuze is uiteraard aan u.

U bepaalt zelf waar je jezelf het beste bij voelt of je gaat voor goedkoop.

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan de snelheid zijn als dat op jouw locatie goed is, de 24/7 klantenservice, misschien hecht je waarde aan het groene karakter van KPN of dat mobiele netwerk wat constant als beste wordt getest. Uiteindelijk heeft elke provider punten waar ze erg goed in zijn en mindere kanten, de keuze wat jij belangrijk vindt ligt voornamelijk bij jezelf.

Waarom zou je niet voor KPN kiezen @K.vheest ?

 

Reputatie 7
Badge +24

Onderling gratis bellen… heb ik "aan den lijve" ondervonden.

Ik wilde mijn mobiele abonnement verlengen. Ik heb altijd het goedkoopste abonnement met data. Dat kost dus 15 euro bij KPN. Voor minder heb je bij KPN geen mobiel abonnement met een beetje data.

Dus ik zat naar Simyo te kijken. Daar lukt dat voor 8 euro. Dat is zowat de helft en krijg je 12 GB. Dus ik na lang wikken en wegen verlengt bij Simyo. Maar nu kom ik er dus achter dat er dan dus belkosten zijn als iemand van de vaste aansluiting naar mijn mobiele belt. Logisch natuurlijk. Maar dat was ik ff vergeten.

En met 15 cent starttarief en 15 cent per minuut ben je zo een paar euro verder. Paar maand word er toch heel wat gebeld van de vaste aansluiting naar mijn mobiel. Ik heb dat eens uit zitten rekenen. En heb toen maar gauw Simyo weer geannuleerd. 

Ben zelf net klant geworden bij KPN. Ben overgestapt van Ziggo. Zonder reden eigenlijk. 

 

Heb spijt als haren op me hoofd. 14 maart mail gehad van Ziggo, dat ze bericht hadden van kpn dus werd Ziggo die dag beëindigd. Ja het is de 29e nu en kpn werkt nog steeds niet

 

Probleem" Er staat in hun systeem dat ik drie maal niet thuis was toen de glasvezel monteur voor de deur stond" 

Ondertussen hangt het kastje netjes binnen en zijn er 2 mannen hier een kleine 40 min bezig geweest binnen en buiten

Maar toch was ik niet thuis en daarom werkt nog niets, al 3 weken. 

Helaas lees ik ontzettend veel berichten hetzelfde als mijn situatie.

Iedere provider heeft wel iets maar ik heb in 10 jaar bij Ziggo nog geen dag zonder internet gezeten en bij KPN nog geen dag internet gehad sinds ik klant ben.

 

​​Als ik dit geweten had was ik nooit bij Ziggo weggegaan.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @K.vheest, welkom! Wat een leuke vraag! Ik hoop dat je iets aan de gegeven antwoorden hebt. Als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten. 


@Breda076 jammer om dit te lezen! Ik zie dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt, hopelijk komen we er samen toch uit!

Reputatie 1
Badge

Ik ben sinds 3 weken over naar KPN (van Ziggo). Binnen 5 dagen apparatuur en monteur. Tot nu toe probleemloos. Reden; €850 in 2 jaar. 2 minpuntjes, het menu van de KPN+ box. De ontwerpers kunnen nog heel wat van Ziggo leren…. Daarnaast, het sterkte van wifi signaal. Ik heb mijn eigen ASUS wifi router er weer achter gehangen. De 2 KPN+ boxen aan de V12 van KPN en de overige apparaten zowel bedraad als wifi via de ASUS. 

Reageer