Vraag

Wacht al meer dan een jaar op glasvezel in buitengebied

  • 25 April 2023
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Ik woon in een nieuw gebouwd huis in het buitengebied (Leuth). Het is gebouwd net nadat KPN glasvezel heeft aangelegd bij de huizen hier (gratis). Ik wil ook graag glasvezel. Dus ik heb een offerte opgevraagd. Kostte rond de 5000 euro. Ik ben akkoord gegaan (ergens april vorig jaar). Toen begon het lange wachten. In februari kwam er dan beweging. Echter konden ze de kabel niet vinden ofzo.

Na weer wachten kwam er opeens een nieuwe offerte van 7750 euro. Dat is me iets te gortig. Allemaal leuk en aardig, maar ik ga dan maar voor internet via 4G van T-mobile. Ben wel een beetje klaar met KPN. Bij de klantenservice werken allemaal erg aardige mensen. Maar iets bereiken dat is me al die tijd eigenlijk niet gelukt.

Het stomme is dat de buren geen glasvezel willen. Er ligt dus op een paar meter van mijn huis een ongebruikte glasvezel. Die de kpn voor hen gratis heeft aangelegd. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Badge +19

Dag @Tonne Kooiman u kunt uw vraag beter stellen aan KPN Netwerk. Zij zijn de beheerder van het glasvezelnetwerk.  Hier bent u bij kpn de provider en die kan/mag daar verder niets mee doen. Zij leveren alleen het signaal.Â