Beantwoord

wachten op voeding voor glasvezelkastje

  • 4 November 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Dag,

ik heb een nieuwe experia-box ontvangen maar bij inruilen van de oude experia-box per ongeluk ook de voeding van het glasvezelkastje ingeleverd.

Die zou worden geleverd maar ik wacht daar nu al twee dagen op. Geen ordernummer gekregen. Hoe kom ik te weten of en wanneer ik dit geleverd krijg? Nu al dagen zonder verbinding 😢

Alvast dank voor tips.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 November 2020, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @David02067, dat kan gebeuren! Ik kijk graag meteen even met je mee waar de adapter blijft.  
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dag Thomas, dankjewel. 

Gegevens ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @David02067, ik zie dat mijn collega de logistieke afdeling ook al had aangestuurd maar ik kan zijn mail inhoudelijk niet inzien dus heb er voor de zekerheid eentje achteraan gestuurd. Ik verwacht dat de nieuwe adapter vandaag of morgen op de post gaat. Zodra dit het geval is krijg je daar bericht over. Als ik hierover nog terugkoppeling krijg van mijn collega's zal ik je daarvan op de hoogte stellen!

Dank voor het navragen maar het is wel teleurstellend, want hele werkweek zonder internet. Bovendien niet wat maandag gezegd is door je collega. Die zei namelijk dat hij gisteren of vandaag zou aankomen. Ik ben hier wel ontevreden over, sorry daarvoor Thomas!

Groet David 

Weer een dag verder maar helaas nog steeds niets gehoord. Graag reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Ik stuur je even een privébericht @David02067, het lijkt wat ingewikkeld te zitten.